K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sovitaanko niin että B on syöpää sairastava, kaikesta ahdistuva aseksuaali bi, joka odottaa jalat ristissä Kärtsyä. Ainakin tällainen kuva hänestä muodostuu, kun lukee näitä ketjuja.😂
 
vierailija
Eihän ne enää edes ragea. Poistavat vaan viestit vauvalta ja sivuuttavat puutarhassa. Taitaa sua täällä nyt häiritä tämä K&B-viestittelijä niin paljon että oikein etsit syytä mennä trollaamaan muualle.
Puutarhassakaan ei kyllä osata ohitella. Siellä sekä vauvalla tulee minuuteissa ohjeistus minne "vääränlaiset" viestit kuuluvat. Jotkut on ottanut elämäntehtäväkseen valvoa niiden palstojen sääntöjen noudattamisia.
 
vierailija
Ei, mutta mä kysyin missä se on maininnut tuon koronan.
Olen eri, mutta mä muistan tuon. En jaksa alkaa kaivaa haastattelua, koska en yhtään muista mikä se oli. Kertoi siinä että hänellä oli ollut korona silloin kun sai sen pahan paniikkikohtauksen lavalla, mutta ei tiennyt sitä silloin esiintyessään vielä. Varmaan sitten sen jälkeen testattiin. Kyllähän se korona varmasti kovastikin vaikutti siihen että se kohtaus tuli.
 
vierailija
Olen eri, mutta mä muistan tuon. En jaksa alkaa kaivaa haastattelua, koska en yhtään muista mikä se oli. Kertoi siinä että hänellä oli ollut korona silloin kun sai sen pahan paniikkikohtauksen lavalla, mutta ei tiennyt sitä silloin esiintyessään vielä. Varmaan sitten sen jälkeen testattiin. Kyllähän se korona varmasti kovastikin vaikutti siihen että se kohtaus tuli.
Joo, sanoi että oli ollut rankka ja kostea UK-kiertue, korona ja oli juonut vahvan energiajuoman juuri ennen keikkaa.
 
vierailija
Ja plääh, olin odottanut että tänään saatais fiilistellä Joksujen keikkaa taas pitkästä aikaa.
Mutta ainakin selkis miksi toi festari skippasi Joksujen nett&greetin voittajien julkistamisen, eli peruutus oli jo tiedossa pari päivää sitten.
 

Yhteistyössä