K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huoh, jos Joksujen mielestä kaikki muut keikat paitsi Suomen Ruissin keikka olisi njääh, ei tuota keikkailua kauan jaksaisi tehdä. Olkaamme siis iloisia, että muitakin täydellisiä keikkoja löytyy. Samaa se muillakin töissä, ei se yksi onnistuminen tehtävässä kerran riitä, kyllä sitä janoaa onnistumisen iloa ja hyvää palautetta enemmänkin.
En mä muuten vaan. Mä saan mun kiksit elämässä ihan muista asioista kuin muiden kehuista. Siitä mistä mä itse pidän.
 
vierailija
Uus haastattelu Joksuista!
Ihana tämä Bojanin kommentti ylivenyneestä UM-karaokesta. Fanit arvasi oikein.

The boys were a little mad if it lasted too long because they had to play the same thing over and over again. It is kind of hard to make the decision to stop and break someone’s heart.
 
vierailija
Ihana tämä Bojanin kommentti ylivenyneestä UM-karaokesta. Fanit arvasi oikein.

The boys were a little mad if it lasted too long because they had to play the same thing over and over again. It is kind of hard to make the decision to stop and break someone’s heart.
Siltä se näyttikin 😆 Kris varsinkin oli aika kyllästyneen oloinen joillakin keikoilla 😅
 
vierailija
Ihana tämä Bojanin kommentti ylivenyneestä UM-karaokesta. Fanit arvasi oikein.

The boys were a little mad if it lasted too long because they had to play the same thing over and over again. It is kind of hard to make the decision to stop and break someone’s heart.
Ja Kris sanoo ettei juonut tippaakaan alkoholia kiertueella mutta Discord-videolla Kultsalla kävelee avattu lonkeropullo kädessä juuri ennen lavalle menoa. :D Mutta Suomea ei varmaan lasketa.
 
vierailija
Ja mä en tiedä, miksi tällaisella pitää trollailla, kun homman nimihän on se, että shippaus jatkuu vaikka ihmiset menisivät naimisiin ja saisivat lapsia tai hitto soikoon kuolevat (katsokaa vaikka Beatlesin shippifandomia). Ja vaikkei shippauksesta olisikaan kyse vaan esim. näiden ihmisten yksityisistä persoonista tai oikeista arvoista jotka ei vastaisikaan julkisia ulostuloja, niin ikinä mitään oikeaa faktaa ei kuitenkaan ole, vaan sitten vedotaan johonkin roskaan kuten siihen juorutiliin.
Joo, ja ihmiset tietävät kyllä tosielämästä, ovat tavanneet näitä henkilöitä jne. mutta ei sitä tänne tuoda. Monet kunnioittavat sitä yksityisyyttä, yleisessä tasolla jauhetaan kaikkea laidasta laitaan.
 
vierailija
Melkein toivon, että pääsis tästä fanituksesta eroon. K:ta en enää (onneksi) fanita, tässä yhdessäkin on tekemistä. Näitä ketjuja en jaksa seurata kun satunnaisesti, sen sijaan kaikki keikkavideot ym. haastattelut on katsottava. Ihanaa, mutta välillä raskasta.
Mäkin toivon, että vois vaan valita ns. parhaat palat päältä. Haluaisin ajankohtaiset tiedot B:stä, joksuista & musiikista, saisi olla ihan tosielämääkin joukossa. Sen sijaan en muuta jaksaisi enää seurata.
 
vierailija
Harhaisia ihmisiä tällä palstalla.
Ei tarvitse kun vähän nettiä tutkailla, niin selviää kyllä että K on varattu ja kuka gf on. Ei varmaan kauaa mene enään, että avioituvat ja hankkivat lapsosia. Varmasti heti kun K:n hype hieman hellittää, eikä keikka-aikataulu on niin tiukka.
Harhaista yrittää luoda K:n ja B:n välille suhdetta. Se on vain teidän toivetta ja märkä päiväuni.
 
vierailija
Alkaakohan Joksut olemaan levyn teossa loppusuoralla, kun silloin oli se guess who's finishing album stoori ja nyt heillä on sen stoorin jälkeen aikaa ollut tehdä levyä. Ehkä myös tässä muutamien viikkojen sisällä alkaa Bluza promot 😁
 
vierailija
Harhaisia ihmisiä tällä palstalla.
Ei tarvitse kun vähän nettiä tutkailla, niin selviää kyllä että K on varattu ja kuka gf on. Ei varmaan kauaa mene enään, että avioituvat ja hankkivat lapsosia. Varmasti heti kun K:n hype hieman hellittää, eikä keikka-aikataulu on niin tiukka.
Harhaista yrittää luoda K:n ja B:n välille suhdetta. Se on vain teidän toivetta ja märkä päiväuni.
Tällä palstalla suurin osa tietää asiat. Vauvallahan niitä harhaisempia on
 

Yhteistyössä