K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt kun tää taas nostettiin esille, niin pääsenpä sanomaan, mitä K sillä mun mielestä tuossa yhteydessä tarkoitti. Ihan saletisti K:ta sapetti, että kun hänet kutsutaan juhliin saavutuksien vuoksi, toimittaja alkaakin kyselemään parisuhteesta. Kaiken lisäksi hän oli jo siihen mennessä ilmaissut useaan otteeseen, ettei aio puhua asiasta. Se, että K käytti tarkalleen tuota ilmaisua tyttö / poikaystävä, oli mun mielestä hieno ele ja ilmaisee lähinnä sitä, että ei todellakaan kuulu kenellekään muulle vaikka hän seurustelisi vaikka Eiffelintornin kanssa. Ilmaisu kertoi mun mielestä myös suvaitsevaisuudesta ja vaikka siitä openminded -meiningistä. Mut että se viittaisi B... enpä usko.
👍 Näin mäkin ajattelin. Moni julkkis on sanonut, että he haluaisivat tulla muistetuksi työnsä ja saavutustensa takia, eikä minkään kohun tai deittailu historiansa takia.
 
vierailija
En tarkoitakaan Rosea vaan muita kavereita, esim. Joe Keeryllä on 30 miljoonaa kuuntelijaa. Ja ihan vaan jo Rosen tuntemallakin saa apuja, samaan tapaan Joksut lähtisi kiertämään jotain pikkupubeja kuten hän.
Ja viihdealalla on aina joku joka tuntee jonkun joka tuntee jonkun. Siksi kannattaa verkostoitua hyvin. Pätee myös monilla muilla aloilla.
 
vierailija
Ja viihdealalla on aina joku joka tuntee jonkun joka tuntee jonkun. Siksi kannattaa verkostoitua hyvin. Pätee myös monilla muilla aloilla.
Tämä on ihan totta. En ole julkkis enkä edes mikään vaikutusvaltainen ihminen, mutta alallani verkostot ovat elintärkeät. Ärsyttää aina, kun Joksuja haukutaan verkostoitumisesta ja sanotaan pyrkyreiksi.
 

Yhteistyössä