vierailija
On se harhaista kyllääK on sanonut en tiedä onko minulla tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa. Bojanin takia toi tuon poikaystäväoption esiin.
On se harhaista kyllääK on sanonut en tiedä onko minulla tyttöystävää tai poikaystävää tai mitä tahansa. Bojanin takia toi tuon poikaystäväoption esiin.
Musta tuo on symppistä Bojanilta, tuossa tulee just tuo kiltteys esiin, kun ei raskisi lopettaa laulatusta vaikka tietää sen menneen pitkäksi, ettei särkisi kenenkään sydäntäIhana tämä Bojanin kommentti ylivenyneestä UM-karaokesta. Fanit arvasi oikein.
The boys were a little mad if it lasted too long because they had to play the same thing over and over again. It is kind of hard to make the decision to stop and break someone’s heart.
Antaa pojan harrastaa. Se on terveen nuoren miehen merkki.Bojan lentää ja panee taas
Se kiertue vasta alkoi siitä ja oli pitkä, niin ehkä ei ihan joka hetkeä tule ajatelleeksi. Muistihan ne siinä poikkeuksena myös sen liköörin maistelun oliko nyt Latviassa. Pääpointti on kuitenkin etteivät juoneet kiertueella ja se on aika harvinaisen fiksua noin nuorilta jätkiltä, varmasti tuolla tyylillä jaksaa paremmin kiertää.Ei sitä kaikkea voi muistaa
Ja kyllähän Nacekin ihan vasta sanoi että haluaisi aina pysähtyä fanien luo kun pitää sitä niin tärkeänä ja tuntuu pahalta kävellä ohi vaikka olisi kuinka tiukka aikataulu. Se on taatusti kris joka on ihan kypsä No ehkä jurekin kyl. Jan ei varmaan oo niin ajassa kiinni että tällanen vaikuttaisi siihen.Musta tuo on symppistä Bojanilta, tuossa tulee just tuo kiltteys esiin, kun ei raskisi lopettaa laulatusta vaikka tietää sen menneen pitkäksi, ettei särkisi kenenkään sydäntä
No Kris ainakin näytti monessakin kohtaa kyllästyneeltä ja siltä, että haluaisi hakea Bojanin yleisön seasta, jotta pääsevät jatkamaan toisaalta yhdellä keikallahan niin kuin joku täällä sanoikin Kris vaikutti vähän olevan allapäin niin ei mikään ihme, että alkaa kyllästyttää, jos on omia murheita yms, mutta nämä siis spekuaJa kyllähän Nacekin ihan vasta sanoi että haluaisi aina pysähtyä fanien luo kun pitää sitä niin tärkeänä ja tuntuu pahalta kävellä ohi vaikka olisi kuinka tiukka aikataulu. Se on taatusti kris joka on ihan kypsä No ehkä jurekin kyl. Jan ei varmaan oo niin ajassa kiinni että tällanen vaikuttaisi siihen.
EnnustajaaKetäs se Bojan lentää ja panee?
Samaa mieltä, toivottavasti säilyis pitkälti sellaisena vaikka tuliskin lisää soittimia.Toivottavastieivät ole sitä Bluzaa muuttaneet kovin paljoa. Se akustinen versio oli ihana, mutta se alkuperäinen oli mun korviin vetoavampi.
Noi on niin hyviäTän tägeissä on yks Krisin ilmeistä umazane mislin karaoken aikana
Laulavaa ennustajaa?Ennustajaa
Kris vaikuttaa vähän siltä, että ei ehkä kovin pitkään pysty pitämään sellasta "asiakaspalveluhymyä" jos vituttaa, vaikka taatusti yrittääkin keikat vetää mahdollisimman hyvin. Siksi siitä varmaan paistoi kyllästyneisyys aina um:n aikana, mutta kyllä se kieltämättä sillä jollain keikalla näytti olevan ihan erityisen hymytön. Ehkä se oli huonovointinen tai oli jotain mikä vei fiilikset. Onhan toi kyllä aika raaka laji siinä mielessä että jos oot vaikka just riidellyt rajusti esim bändikaverin tai seurustelukumppanin kanssa niin lavalle on vaan mentävä. Ja vaikka oiskin olemassa se esiintyjä-minä, se ei ole samalla tavalla rooli kuin vaikka näyttelijällä (tai osin myös k:lla). Sitä on siellä melkein täysin omana itsenään kaikkien silmien ja kameroiden edessä.No Kris ainakin näytti monessakin kohtaa kyllästyneeltä ja siltä, että haluaisi hakea Bojanin yleisön seasta, jotta pääsevät jatkamaan toisaalta yhdellä keikallahan niin kuin joku täällä sanoikin Kris vaikutti vähän olevan allapäin niin ei mikään ihme, että alkaa kyllästyttää, jos on omia murheita yms, mutta nämä siis spekua
Luluxa on kyllä taitava, saa kuvat näyttämään ihan kohteiltaan ja vielä eloisalla tavalla mikä ei ihan helppoa ole.Kyllästyin jossakin vaiheessa Luluxan taiteeseen, mutta tämä on yksinkertaisesti aivan ihana. Jan
Nace on ihana myös. Ja Kris on niin hyvä noiden ilmeidensä kanssaJa kyllähän Nacekin ihan vasta sanoi että haluaisi aina pysähtyä fanien luo kun pitää sitä niin tärkeänä ja tuntuu pahalta kävellä ohi vaikka olisi kuinka tiukka aikataulu. Se on taatusti kris joka on ihan kypsä No ehkä jurekin kyl. Jan ei varmaan oo niin ajassa kiinni että tällanen vaikuttaisi siihen.
Mun mielestä se vois vähän seikkailla, ettei jäisi pelkästään yhden S:n varaan. Ja meille maistiaisia seikkailuista tietenkin.Ketäs se Bojan lentää ja panee?
Krisin ilmeet on kyl parhautta oli tilanne mikä tahansaNace on ihana myös. Ja Kris on niin hyvä noiden ilmeidensä kanssa
Hän on todella taitava ja mun mielestä yksi parhaimpia fan artin tekijöitä.Luluxa on kyllä taitava, saa kuvat näyttämään ihan kohteiltaan ja vielä eloisalla tavalla mikä ei ihan helppoa ole.
Tää on totta. Kris on oikeastaan aika ilmeikäs ja mua erityisesti huvittaa se ”närkästynyt prinsessa ilme”. Toinen mun suosikeista on, kun Krisille tulee se velmu, ehkä aavistuksen pisteliäs ilme kasvoille. Siitä tietää, että nyt joku bändikavereista joutuu Krisin sarkasmin uhriksi.Krisin ilmeet on kyl parhautta oli tilanne mikä tahansa
Jan voisi etsiä itselleen nuoren Kurt Cobainin ja elää sen kanssa boheemia sekä seksin täyteistä elämää jossakin metsän keskellä neljän kissan kanssa.Mun mielestä se vois vähän seikkailla, ettei jäisi pelkästään yhden S:n varaan. Ja meille maistiaisia seikkailuista tietenkin.
Vaikka tulisikin se ei sais mua toimimaan niiden pohjalta.En ihmettele. Koska niitä kehuja tuskin tulee.
MagareenaaJoo Jance aina sääti jotain omaa ton umazane mislin kohdalla. Tanssivat magareenaakin yhdellä keikalla
Höh, julkaisivat muiden voittajat, mutta ei Joksujen.Ylihuomenna keikka! Se Joksujen festari julkaisee näköjään paraikaa meetandgreetien voittajien instat somessaan, ketkäköhän pääsee Joksuja tapaamaan.
Tätä ei olekaan arvattu että syynä voisi olla KrisUusi käännös jälleen Joker out subsilta, tällä kertaa tuore ja haastattelussa Kris. Jokerit eivät mene shortseissa lavalle, se ei olisi Krisistä muodikasta. Samasta syystä B ei varmaan näytä sitä mahaansa kokonaan.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be