vierailija
No eihän heillä olekaan. Kavereita ovat olleet alusta asti ja normaaliälyinen ihminen kyllä tajuaa tämän.Samalla logiikalla K&B:lläkään ei ole mitään juttua
No eihän heillä olekaan. Kavereita ovat olleet alusta asti ja normaaliälyinen ihminen kyllä tajuaa tämän.Samalla logiikalla K&B:lläkään ei ole mitään juttua
Tai Miksi K ei ole mennyt vielä SloveniaanMiksihän tämä suhteessa oleva kaksikko tapaa toisiaan vaan silloin kun Joksut keikkailee Suomessa eikä B tullut keväällä keikkatauollakaan Suomeen tapaamaan rakastaan vaan lensi Nykiin
Sano se tolle ennustajalleNo eihän heillä olekaan. Kavereita ovat olleet alusta asti ja normaaliälyinen ihminen kyllä tajuaa tämän.
Näin itsekkin päättelin.Lokakuussa täyttää 29.
Yhtä tyhjän kanssa. Sama kuin yrittäisit opettaa kastematoa soittamaan pianoa.Sano se tolle ennustajalle
No tämä Sadie tarina osan mielestä B ja S seurustelee?Mikä ihmeen Sadie shippi?
Ei se ole shippiä. Itse en usko, että S ja B seurustelee, mutta shippi ja spekulointi ovat silti eri asioita.No tämä Sadie tarina osan mielestä B ja S seurustelee?
Ovat enemmän kuin kavereita, sen näkee jokainen. S ja B ei ole edes mitään kuvia lähellä toisiaan, miten tästä vois tulla suhde?No eihän heillä olekaan. Kavereita ovat olleet alusta asti ja normaaliälyinen ihminen kyllä tajuaa tämän.
Oivoi kun niin epätoivoisesti yrität.Ovat enemmän kuin kavereita, sen näkee jokainen. S ja B ei ole edes mitään kuvia lähellä toisiaan, miten tästä vois tulla suhde?
On se samanlaista shippausta silloin, kun asiaa ei todeksi tiedetä, turha ylentää itseäsi tästä poikkeavaksi.Ei se ole shippiä. Itse en usko, että S ja B seurustelee, mutta shippi ja spekulointi ovat silti eri asioita.
No aika moni jos menee lukemaan vauvapalstaaVieläkö joku jaksaa parittaa kahta heteromiestä toisilleen.
B on sitten suhteessa aika monen henkilön kanssa, jos kerta lähellä oleminen kuvassa merkkaa sitä.Ovat enemmän kuin kavereita, sen näkee jokainen. S ja B ei ole edes mitään kuvia lähellä toisiaan, miten tästä vois tulla suhde?
Hän taitaa olla suhteessa kaikkien muidenkin Joksujen kanssaB on sitten suhteessa aika monen henkilön kanssa, jos kerta lähellä oleminen kuvassa merkkaa sitä.
Nythän B on sanonut, että someone is coming.Tai Miksi K ei ole mennyt vielä Sloveniaan
Täällä vaikea nähdä kuka sanoo mitäkin, mutta minä en uskokaan olevan, siis KB välilläkään muuta. Kyllä se on nykyään luultavasti ihan yhden käden sormilla laskettavissa ne, jotka mihinkään muuhun kuin ystävyyteen heidän välillään uskoo.Samaa just aattelin, valikoiva logiikka näyttää olevan
Tarkoitti S.Nythän B on sanonut, että someone is coming.
No jos K sinne menee niin ei todellakaan ilman NMääNythän B on sanonut, että someone is coming.
En tiedä millä tavoin olen susta yrittänyt ylentää itseni tästä poikkeavaksi? Olen shipannut eri pareja 20 vuotta ja olen vanha K&B shippari, silti monen vuoden kokemuksella voin sanoa, että tässä ketjussa S&B jutut eivät täytä shippauksen kriteerejä.On se samanlaista shippausta silloin, kun asiaa ei todeksi tiedetä, turha ylentää itseäsi tästä poikkeavaksi.
Saas nähdä koska tapahtuu, vai tapahtuuko edes tämän vuoden puolella. Mutta jos menee niin menee ihan vaan kaverina muitakin Joksuja tapaamaanNythän B on sanonut, että someone is coming.
Ja esimerkiksi Nace ei ole suhteessa, koska hänestä ei ole julkaistu tyttöystävänsä kanssa yhtään kuvaa.B on sitten suhteessa aika monen henkilön kanssa, jos kerta lähellä oleminen kuvassa merkkaa sitä.
Seksuaalinen suuntautuminen on vain heidän itsensä tiedossa, enpä usko 100% heteroiksi kumpaakaan.Vieläkö joku jaksaa parittaa kahta heteromiestä toisilleen.
Onhan täällä kuviteltu oikeastikin tai haluttu väittää shipaten, että ovat yhdessä!Ei se ole shippiä. Itse en usko, että S ja B seurustelee, mutta shippi ja spekulointi ovat silti eri asioita.
Juu, kun kysyttiin K:sta, oletpa epätoivoinen.Tarkoitti S.
Mä oon ainakin kirjottanut suurimman osan niistä jutuista ihan vaan ton ennustajan kiusaksiOnhan täällä kuviteltu oikeastikin tai haluttu väittää shipaten, että ovat yhdessä!
Eihhhh, et nähnyt, että se pelleili siinä?Nythän B on sanonut, että someone is coming.