K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oletko jotenkin katkera oletetun tyttöystävän puolesta vai mikä sinun ongelma on?

Isä on ollut jo aiemmin julkisuudessa. Omasta valinnastaan oletettavasti. UMK ja euroviisuaikaan niitä haastatteluja kyseltiin varmasti paljon.

K on eräässä haastattelussa puhunut tässä aiheesta yleisesti. Mainitsi, että ei tuo seurustelusuhteitaan esiin kuin vasta kun on todella vakavaa ja se on siinä mielessä sitten jo pakollistakin vähän. Jos tuo suhde on se ei selkeästi ole sillä tasolla.
Onko tähän haastatteluun linkkiä? Mielenkiintoinen lausahdus, jos/kun on sanonut sen jossain! Käy järkeen ja sen suuntaista oon yhtenä vaihtoehtona pohtinut:)
 
vierailija
Täällä oli joitain päiviä tai viikkoja juttelua ja heittelyspekulointia Bojanin ja Janin kemiasta ja mahdollisesta nuoruuden tai muusta kokeiluläheisyydestä. Selvennyksenä, että en siis usko, että heillä olisi tai ollut suhde tai säätöä, vaan jotain pientä miesläheisyyden kokeilua ystävän kans, jos molemmilla ollut kiinnostusta siihen.

Oon pyörinyt kompostin puolella vähän, niin siksi kysyn, onko vastaavaa spekulointia tai juttelua ollut Käärijään liittyen erityisesti Jessen kanssa? En usko, että oisivat mitään enemmän kokeilleet varmaankaan, mutta jos joku pitäisi Kn näkyvästä taustaporukasta heittää nuoruudesta, niin Jesselle menisi veikkaus:p jtn samaa lämmintä läheisyyskemiaa nään heidän välillä kuin B ja Jan.

Mitä aattelette? Ja vinkatkaa jos muistelette, että tästö ollut aiemmin, aiemmat keskustelut aiheesta kiinnostaa myös!
 
vierailija
Ei Jan tosiaankaan ole vaivaantunut. Sehän itsekin menee koko ajan Nacen lähelle. Haastattelussa silloin Lontoossa vain sanoi, millainen suhde heillä on ja eikä ollut vaivaantunut yhtään.
 
vierailija
Täällä oli joitain päiviä tai viikkoja juttelua ja heittelyspekulointia Bojanin ja Janin kemiasta ja mahdollisesta nuoruuden tai muusta kokeiluläheisyydestä. Selvennyksenä, että en siis usko, että heillä olisi tai ollut suhde tai säätöä, vaan jotain pientä miesläheisyyden kokeilua ystävän kans, jos molemmilla ollut kiinnostusta siihen.

Oon pyörinyt kompostin puolella vähän, niin siksi kysyn, onko vastaavaa spekulointia tai juttelua ollut Käärijään liittyen erityisesti Jessen kanssa? En usko, että oisivat mitään enemmän kokeilleet varmaankaan, mutta jos joku pitäisi Kn näkyvästä taustaporukasta heittää nuoruudesta, niin Jesselle menisi veikkaus jtn samaa lämmintä läheisyyskemiaa nään heidän välillä kuin B ja Jan.

Mitä aattelette? Ja vinkatkaa jos muistelette, että tästö ollut aiemmin, aiemmat keskustelut aiheesta kiinnostaa myös!
Minä olen samaa välillä miettinyt. Jesse on vielä niin rennon oloinen tyyppi muutenkin ja hänellä ja K:lla on niin lämpimän läheiset välit.
 
vierailija
Täällä oli joitain päiviä tai viikkoja juttelua ja heittelyspekulointia Bojanin ja Janin kemiasta ja mahdollisesta nuoruuden tai muusta kokeiluläheisyydestä. Selvennyksenä, että en siis usko, että heillä olisi tai ollut suhde tai säätöä, vaan jotain pientä miesläheisyyden kokeilua ystävän kans, jos molemmilla ollut kiinnostusta siihen.

Oon pyörinyt kompostin puolella vähän, niin siksi kysyn, onko vastaavaa spekulointia tai juttelua ollut Käärijään liittyen erityisesti Jessen kanssa? En usko, että oisivat mitään enemmän kokeilleet varmaankaan, mutta jos joku pitäisi Kn näkyvästä taustaporukasta heittää nuoruudesta, niin Jesselle menisi veikkaus jtn samaa lämmintä läheisyyskemiaa nään heidän välillä kuin B ja Jan.

Mitä aattelette? Ja vinkatkaa jos muistelette, että tästö ollut aiemmin, aiemmat keskustelut aiheesta kiinnostaa myös!
Ei, en näe Jessen ja Kärtsän välissä mitään sellaista. Mun silmiin Jesse vaikuttaa sellaiselta ”loogiselta insinöörityypiltä, jolla on silmiä vain naisille”. Lämpimän oloinen isähahmo ja tietyllä tapaa niin hetsku. Kärtsän heittämät miesjutut on musta täysin läppää, en näe että niissä olisi ollut aitoa kiinnostusta takana. Jan taas hyvin voisikin olla bisse.
 
vierailija
Täällä oli joitain päiviä tai viikkoja juttelua ja heittelyspekulointia Bojanin ja Janin kemiasta ja mahdollisesta nuoruuden tai muusta kokeiluläheisyydestä. Selvennyksenä, että en siis usko, että heillä olisi tai ollut suhde tai säätöä, vaan jotain pientä miesläheisyyden kokeilua ystävän kans, jos molemmilla ollut kiinnostusta siihen.

Oon pyörinyt kompostin puolella vähän, niin siksi kysyn, onko vastaavaa spekulointia tai juttelua ollut Käärijään liittyen erityisesti Jessen kanssa? En usko, että oisivat mitään enemmän kokeilleet varmaankaan, mutta jos joku pitäisi Kn näkyvästä taustaporukasta heittää nuoruudesta, niin Jesselle menisi veikkaus jtn samaa lämmintä läheisyyskemiaa nään heidän välillä kuin B ja Jan.

Mitä aattelette? Ja vinkatkaa jos muistelette, että tästö ollut aiemmin, aiemmat keskustelut aiheesta kiinnostaa myös!
Kärtsähän tuntee mm. Aarnin, Joonan ja heidän kauttaan ties ketä. Jos pitäisi jotain heittää, niin se sopivin ehdokas löytyisi tietysti näiden kahden kavereista.😉😜
 
vierailija
Täällä oli joitain päiviä tai viikkoja juttelua ja heittelyspekulointia Bojanin ja Janin kemiasta ja mahdollisesta nuoruuden tai muusta kokeiluläheisyydestä. Selvennyksenä, että en siis usko, että heillä olisi tai ollut suhde tai säätöä, vaan jotain pientä miesläheisyyden kokeilua ystävän kans, jos molemmilla ollut kiinnostusta siihen.

Oon pyörinyt kompostin puolella vähän, niin siksi kysyn, onko vastaavaa spekulointia tai juttelua ollut Käärijään liittyen erityisesti Jessen kanssa? En usko, että oisivat mitään enemmän kokeilleet varmaankaan, mutta jos joku pitäisi Kn näkyvästä taustaporukasta heittää nuoruudesta, niin Jesselle menisi veikkaus jtn samaa lämmintä läheisyyskemiaa nään heidän välillä kuin B ja Jan.

Mitä aattelette? Ja vinkatkaa jos muistelette, että tästö ollut aiemmin, aiemmat keskustelut aiheesta kiinnostaa myös!
Mä en osaa nähdä tuollaista kuviota ollenkaan K:n ja Jessen välillä. Läheisen ystävyyden kyllä mutta B:n ja Janin kemia on ihan erilaista omaan silmääni.
 
vierailija
Ei, en näe Jessen ja Kärtsän välissä mitään sellaista. Mun silmiin Jesse vaikuttaa sellaiselta ”loogiselta insinöörityypiltä, jolla on silmiä vain naisille”. Lämpimän oloinen isähahmo ja tietyllä tapaa niin hetsku. Kärtsän heittämät miesjutut on musta täysin läppää, en näe että niissä olisi ollut aitoa kiinnostusta takana. Jan taas hyvin voisikin olla bisse.
Näin mäkin näen tän.
 
vierailija
Oletko jotenkin katkera oletetun tyttöystävän puolesta vai mikä sinun ongelma on?

Isä on ollut jo aiemmin julkisuudessa. Omasta valinnastaan oletettavasti. UMK ja euroviisuaikaan niitä haastatteluja kyseltiin varmasti paljon.

K on eräässä haastattelussa puhunut tässä aiheesta yleisesti. Mainitsi, että ei tuo seurustelusuhteitaan esiin kuin vasta kun on todella vakavaa ja se on siinä mielessä sitten jo pakollistakin vähän. Jos tuo suhde on se ei selkeästi ole sillä tasolla.
Tä! Ei todellakaan oo sanonu, että tuo seurustelusuhteensa esiin vasta kun on vakavaa. Tuo on töys vale! Mitä tuolla yritit savuttaa? Säkin taidat olla katkera gfstä ja gflle?
 
vierailija
En näe Jessen ja Kn välillä mitään seksuaalista, mutta kuka tietää mitä teini-iässä on voinut taphtua. Heidän lämpivät ja läheiset välit on vähän erilaiset kuin esim Klla ja Hlla ja Jesse on enemmän suojelevainen ja huolehtivainen.
 
vierailija
Sori, mutta Jesse ja Kärtsä, nou nou nou ja vielä kerran nou. Kärtsäkin on vähän siinä rajoilla, että voisinko kuvitella hänet kokeilemassa oikeasti jotakin toisen miehen kanssa. Siis mä rakastan Kärtsän poikaystäväboxia ja esim. K&Johannes yhdessä on 👌🥵, mutta miksi musta tuntuu silti siltä, että jos K laitettaisiin jonkun hyvännäköisen bisse/homomiehen kanssa samaan pieneen makuupussiin, niin K:lla menisi pupu pöksyyn. Sori.😂 Janin ja Bojanin välinen kemia on aivan erilaista.
 
vierailija
Mun mielestä K:n ja Jessen välillä on sellaista veljellistä kemiaa. Bojanin ja Janin (meinasin automaattisesti kirjoittaa Jancen xD) välillä on vähän enemmän kuin veljellistä kemiaa
 
vierailija
Ei, en näe Jessen ja Kärtsän välissä mitään sellaista. Mun silmiin Jesse vaikuttaa sellaiselta ”loogiselta insinöörityypiltä, jolla on silmiä vain naisille”. Lämpimän oloinen isähahmo ja tietyllä tapaa niin hetsku. Kärtsän heittämät miesjutut on musta täysin läppää, en näe että niissä olisi ollut aitoa kiinnostusta takana. Jan taas hyvin voisikin olla bisse.
Minä en näe K:n ja Jessen välillä mitään, kuten en myöskään B ja Jan, kaverilliset välit molemmissa tapauksissa ja isähahmo tulee tosiaan Jessestä mieleen.
 
vierailija
No ehkä pikkuisen tai vähän enemmänkin vitsillä kirjoitin kun satuin asian huomaamaan. Sukupuolestani en kirjoittanut mitään.
Niin siis tarkoitin sitä, kun näitä B:n ja K:n laittamia insta tykkäyksiä kytätään suurennuslasin kanssa (vitsillä, puoli vitsillä tai tosissaan). En puhunut sun sukupuolesta mitään, vaan tarkoitin, että B on mies ja miehet tuskin miettivät sen enempää jotain tykkäyksiä.
 
vierailija
No ehkä pikkuisen tai vähän enemmänkin vitsillä kirjoitin kun satuin asian huomaamaan. Sukupuolestani en kirjoittanut mitään.
Minä ainakin tulkitsin tuon edellisen niin, ettei usko B:n miehenä laskelmoivan, että kun tammikuusta lähtien on tykännyt kolmesta postauksesta viidestä, nyt on taas se vuoro, että ei laita tykkäystä, ettei kukaan vaan epäilisi mitään.
 

Yhteistyössä