vierailija
Juu. Sitä se watch out-ele tarkoitti että voitte lopettaa sen K pakottamisen, someone on siitä lähtien S.Juu, kun kysyttiin K:sta, oletpa epätoivoinen.
Juu. Sitä se watch out-ele tarkoitti että voitte lopettaa sen K pakottamisen, someone on siitä lähtien S.Juu, kun kysyttiin K:sta, oletpa epätoivoinen.
Heko heko, oletpa hauska.Juu. Sitä se watch out-ele tarkoitti että voitte lopettaa sen K pakottamisen, someone on siitä lähtien S.
Aivan, mutta silti.Mä oon ainakin kirjottanut suurimman osan niistä jutuista ihan vaan ton ennustajan kiusaksi
Kuuluu sitten taas niitä hörähdyksiä joka videolla jne.No jos K sinne menee niin ei todellakaan ilman NMää
Vai voisiko mennä esim. vain Härtsän kanssa? Shippi materiaaliin K&B välillä en enää usko, vaikka K Sloveniaan menisikin. K&B shippaajien määrä on niin marginaalinen, että en usko, että heitä on enää tarve lämmitellä millään tavoin.No jos K sinne menee niin ei todellakaan ilman NMää
Shippaamiseen nimenomaan liittyy se toivominen ja haaveilu. En usko, että täällä kovin moni mitenkään erityisesti toivoo B :tä ja S:aa yhteen, saatika kuvittelee heidän intiimejä kohtaamisiaan tai kirjoittaa heistä ficcejä ja tekee fanitaidetta.En tiedä millä tavoin olen susta yrittänyt ylentää itseni tästä poikkeavaksi? Olen shipannut eri pareja 20 vuotta ja olen vanha K&B shippari, silti monen vuoden kokemuksella voin sanoa, että tässä ketjussa S&B jutut eivät täytä shippauksen kriteerejä.
Sama täällä. Mua huvittaa ne tympeän lyhyet ”ovat vain kavereita” jne. vastaukset.Mä oon ainakin kirjottanut suurimman osan niistä jutuista ihan vaan ton ennustajan kiusaksi
Itse ainakin odottelen vaan lisätodisteita asiasta. Nyt se on vähän siinä ja siinä ja en mitään kuvittele että seurustelevatko vai ei. Se asia joko on tai ei. Kiinnostavaa seurata milloin näkyy seuraava yhteys.No tämä Sadie tarina osan mielestä B ja S seurustelee?
Just näin. Mulla ei ole mitään tarvetta nähdä Bojania yhdessä Sadien kanssa, mut spekulointi asialla on silti hauskaa.Shippaamiseen nimenomaan liittyy se toivominen ja haaveilu. En usko, että täällä kovin moni mitenkään erityisesti toivoo B :tä ja S:aa yhteen, saatika kuvittelee heidän intiimejä kohtaamisiaan tai kirjoittaa heistä ficcejä ja tekee fanitaidetta.
Voi sinne lähteä K ja nm mukana myös H ja gf. Hehän ovat tavanneetkin jo JO Lontoossa.Vai voisiko mennä esim. vain Härtsän kanssa? Shippi materiaaliin K&B välillä en enää usko, vaikka K Sloveniaan menisikin. K&B shippaajien määrä on niin marginaalinen, että en usko, että heitä on enää tarve lämmitellä millään tavoin.
Jos te triggeröidytte näistä korjauksista, tarkoittaa vaan, että nämä kaverimiettijät ovat enemmän oikeassa.Sama täällä. Mua huvittaa ne tympeän lyhyet ”ovat vain kavereita” jne. vastaukset.
Kärtsä on kertonut olevansa hetero, joten se siitä.Seksuaalinen suuntautuminen on vain heidän itsensä tiedossa, enpä usko 100% heteroiksi kumpaakaan.
Juu ei. Kyllä sen pitää olla miehistä materiaalia mitä viitsii kuvitella.Shippaamiseen nimenomaan liittyy se toivominen ja haaveilu. En usko, että täällä kovin moni mitenkään erityisesti toivoo B :tä ja S:aa yhteen, saatika kuvittelee heidän intiimejä kohtaamisiaan tai kirjoittaa heistä ficcejä ja tekee fanitaidetta.
Miksi mä triggeröityisin? Mulle on ihan se ja sama, että ketä B tapailee tai on tapailematta.Jos te triggeröidytte näistä korjauksista, tarkoittaa vaan, että nämä kaverimiettijät ovat enemmän oikeassa.
Eihän toi liity asian totuudenperäisyyteen mitenkään.Jos te triggeröidytte näistä korjauksista, tarkoittaa vaan, että nämä kaverimiettijät ovat enemmän oikeassa.
Miksi, jos he sinustakin ovat? Jos taas eivät ole, shippaat tai ainakin kuvittelet koko suhteen.Sama täällä. Mua huvittaa ne tympeän lyhyet ”ovat vain kavereita” jne. vastaukset.
Juu ei. Kyllä sen pitää olla miehistä materiaalia mitä viitsii kuvitella.
Harva sanoo julkisesti mitään muuta.Kärtsä on kertonut olevansa hetero, joten se siitä.
Mitä vttua sä höriset? Niinkuin tuolla yllä jo kirjoitin, niin mulle on aivan se ja sama, että ketä Bojan tapailee. Bojan ja BL olisi kyl kuuma pari.Miksi, jos he sinustakin ovat? Jos taas eivät ole, shippaat tai ainakin kuvittelet koko suhteen.
K:n tuntien kertoi vain asian oikean laidan.Harva sanoo julkisesti mitään muuta.
Sen jälkeen K on sanonut sen openminded ja lisäksi ei ollut tuossa kohtaa tavannut B vielä eli menen ton uusimman sanomisen mukaan.Kärtsä on kertonut olevansa hetero, joten se siitä.
K/B taitaa olla sun ensimmäinen kokemus shippauksesta?Miksi, jos he sinustakin ovat? Jos taas eivät ole, shippaat tai ainakin kuvittelet koko suhteen.
No mua kyllä vaan ärsyttää se, että pitää jokaiseen pohdintaan kirjoittaa sama kieltävä vastaus. Kun se on kyllä tullut jo tuhat kertaa selväksi mitä mieltä ennustaja on asiasta.Jos te triggeröidytte näistä korjauksista, tarkoittaa vaan, että nämä kaverimiettijät ovat enemmän oikeassa.
Niinhän sä toivot. Ei mulla ole tarvetta kyseenalaistaa Jeren sanomisia. En ymmärrä, miksi sulla on. Vaikka Jere olisi pan, niin ei hän silti Bojanin kanssa koskaan tule päätymään yhteen. Nämä bi/pan kuvitelmat ovat kommentoijien omia fantasioita, jotta he voivat parittaa K:ta miehille.Harva sanoo julkisesti mitään muuta.
Eiköhän tässäkin ketjussa ole tullut jo useasti selväksi se, että se openminded kommentti kannattaa unohtaa. Se oli vain tilaisuuteen sopiva heitto, ei mitään muuta. Tunnut olevan aika syvällä tässä K&B fantasiassasi. Vaikuttaa jo vähän pakkomielteeltä, ei millään pahalla.Sen jälkeen K on sanonut sen openminded ja lisäksi ei ollut tuossa kohtaa tavannut B vielä eli menen ton uusimman sanomisen mukaan.