K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä millä tavoin olen susta yrittänyt ylentää itseni tästä poikkeavaksi? Olen shipannut eri pareja 20 vuotta ja olen vanha K&B shippari, silti monen vuoden kokemuksella voin sanoa, että tässä ketjussa S&B jutut eivät täytä shippauksen kriteerejä.
Shippaamiseen nimenomaan liittyy se toivominen ja haaveilu. En usko, että täällä kovin moni mitenkään erityisesti toivoo B :tä ja S:aa yhteen, saatika kuvittelee heidän intiimejä kohtaamisiaan tai kirjoittaa heistä ficcejä ja tekee fanitaidetta.
 
vierailija
Shippaamiseen nimenomaan liittyy se toivominen ja haaveilu. En usko, että täällä kovin moni mitenkään erityisesti toivoo B :tä ja S:aa yhteen, saatika kuvittelee heidän intiimejä kohtaamisiaan tai kirjoittaa heistä ficcejä ja tekee fanitaidetta.
Just näin. Mulla ei ole mitään tarvetta nähdä Bojania yhdessä Sadien kanssa, mut spekulointi asialla on silti hauskaa.
 
vierailija
Btw asiasta kolmanteen Joksuilla tänään keikka Romaniassa klo 19.45 sama aika myös Suomen aikaan. royalblooduk instasta näkyy Joksujen tän päiväistä lavaa iso on. Ovat siis päälavalla
 
vierailija
Sen jälkeen K on sanonut sen openminded ja lisäksi ei ollut tuossa kohtaa tavannut B vielä eli menen ton uusimman sanomisen mukaan.
Eiköhän tässäkin ketjussa ole tullut jo useasti selväksi se, että se openminded kommentti kannattaa unohtaa. Se oli vain tilaisuuteen sopiva heitto, ei mitään muuta. Tunnut olevan aika syvällä tässä K&B fantasiassasi. Vaikuttaa jo vähän pakkomielteeltä, ei millään pahalla.
 

Yhteistyössä