vierailija
Ei ole, loukkaus Jereä kohtaan.On joo samaa kun Jerellä on sama ilme ja alaleuka vähän työnnettynä eteen.
Ei ole, loukkaus Jereä kohtaan.On joo samaa kun Jerellä on sama ilme ja alaleuka vähän työnnettynä eteen.
Nyt se sai jo joltain sekopääfanilta puolaksi haistatteluviestin jossa käsketään pysymään erossa Janista tai hän kuolee. Voi vittu tätä fandomia.Hauska kun toi yks hollantilaisnäyttelijä (mies) kuolaa Bojania nähtyään Joksut Szigetissä.
Sun olemassaolo on loukkaus Bojania ja Jereä kohtaan.Ei ole, loukkaus Jereä kohtaan.
Ai niinku että näyttää tytöltä? Se ei ollut pointtina.Ei ole, loukkaus Jereä kohtaan.
O kurwa!Nyt se sai jo joltain sekopääfanilta puolaksi haistatteluviestin jossa käsketään pysymään erossa Janista tai hän kuolee. Voi vittu tätä fandomia.
Tajusitko että B ja S on hyviä ystäviä. Nämä sun viestit on suuri loukkaus Btä kohtaan.Ei ole, loukkaus Jereä kohtaan.
Luen takamatkalta mutta onpa täällä ollut keskustelut Olet iloisesti sekoittanut kaksi täysin eri mieltä olevaa kommentoijaa tässä. Tuo Bojanin aliarvioija vaan yrittää tuttuun tapaan ärsyttää. Minä olin se, joka sanoi S:n olevan rento, symppis ja fiksun oloinen. Sama pätee Bojaniin, on todellakin fiksu tyyppi myös hän. Se, mitä vanhempiin tulee on se, että yleensä noinkin koulutettujen vanhempien lapset eivät ole tyhmiä kuin saappaat, niin kuin kirjoitustyylistä päätellen juuri sinun mielipiteesi oli.Ei ollut. Vaan kauppatieteet eivät oikein kiinnostaneet. Ootko itse joku typerä amis, joka oot käärmeissäsi vähän idoliasi Jereä älykkäämmästä Boitsusta? Sit menit vielä kehumaan opettajia älykkäiksi, vaikka toinen voi nokittaa lääkärivenhemmilla, niin nyt päätit sitten jankata?
Mitä sitten? Antaa ihmisten pitää hauskaa.Just twitteristä luin et toi on tuolle Luukille ihan tavanomaista. Samalla lailla kuolaa miehiä niinkuin Damonkin ja vihjailee kaikkea.
Joo siitä kuvakaappauksesta sai ensin vähän väärän kuvan.Luulin että B oli oikeasti fläsäyttänyt tissejä Szigetissä mutta sehän vaan nosti vahingossa paitaa liikaa.
Ei vaan Jere on kauniimpi.Ai niinku että näyttää tytöltä? Se ei ollut pointtina.
Niin ovat ystäviä, eikä ole suhdetta S:ään niinkuin väitätte.Tajusitko että B ja S on hyviä ystäviä. Nämä sun viestit on suuri loukkaus Btä kohtaan.
Onpa hauskaa tosiaan, not.Mitä sitten? Antaa ihmisten pitää hauskaa.
Ei ole, minä puolustan heitä gossip juoruihmisiltä, joita täälläkin osa.Sun olemassaolo on loukkaus Bojania ja Jereä kohtaan.
Hyvä, että fanit puuttuvat tuohon seksuaalistamiseen, jos se Janiinkin myös kohdistuu.O kurwa!
Et tee muuta kuin tuhlaat aikaasi täällä.Ei ole, minä puolustan heitä gossip juoruihmisiltä, joita täälläkin osa.
Eli tappouhkauksia on ok kirjoittaa?Hyvä, että fanit puuttuvat tuohon seksuaalistamiseen, jos se Janiinkin myös kohdistuu.
Ei ole tosissaan kirjoitettu, vaan tunnekuohussa.Eli tappouhkauksia on ok kirjoittaa?
Naispuoliset fanit saa siis kuolata ja stalkata Jania ja uhkailla muita?Hyvä, että fanit puuttuvat tuohon seksuaalistamiseen, jos se Janiinkin myös kohdistuu.
Ei he stalkkaa, ja pitävät vain Janin puolia tunnekuohussaan.Naispuoliset fanit saa siis kuolata ja stalkata Jania ja uhkailla muita?
He harrastavat itse samaa kuolausta niin kuin 90% fandomista tekee.Ei he stalkkaa, ja pitävät vain Janin puolia tunnekuohussaan.