vierailija
Ei ole mitään samaa, mutta mitä tätä miettiä, ei toi S ole vahvistunut mitenkään.
Ootteko miettiny että Sadiessä ja Jeressä on ehkä vähän yhdennäköisyyttä? Koska siis mä ainakaan en ole.
Ei ole mitään samaa, mutta mitä tätä miettiä, ei toi S ole vahvistunut mitenkään.
Ootteko miettiny että Sadiessä ja Jeressä on ehkä vähän yhdennäköisyyttä? Koska siis mä ainakaan en ole.
Ok eli taas keksittiin päästä tämäkin juttu.Tossa Janin videolla on kyllä eri matti ku siinä sadien kitarakuvassa Mutta ehkä siellä on useampi matto
Luulisi että on useampi matto ellei joku tosi pieni kauppa ole. Sieltä maton reunalta pilkottaa vähän lattiaa joka voisi olla sama mutta huonosti näkee. Bojanin kuvassa tuntomerkit näkee selvemmin.Tossa Janin videolla on kyllä eri matti ku siinä sadien kitarakuvassa Mutta ehkä siellä on useampi matto
Siis nyt olikin puhe siitä että B oli samassa kaupassa. Ja voihan toi Janin kuva olla sieltä myös, mattoja voi olla monta ja lattia näyttäis olevan sama.Ok eli taas keksittiin päästä tämäkin juttu.
No kahdesta mäkin olen lukenut ja selvähän se on kun kaksi kerran oli poissa niin kaksi sänkyäkin vapautui. Siksi toi yhden sängyn mainitseminen olikin niin outoa.Jännää, mä taas muistelen että oisin lukenut Dn puhuvat kahdesta sängystä mutta en muista tarkasti. Se kuvaaja tosiaan pyöri yksin Saksassa ja laitteli stooreja kun Joksut oli Ruotsissa ja Norjassa.
On joo samaa kun Jerellä on sama ilme ja alaleuka vähän työnnettynä eteen.
Ehkä se raportti oli ennustajan kirjoittama.No kahdesta mäkin olen lukenut ja selvähän se on kun kaksi kerran oli poissa niin kaksi sänkyäkin vapautui. Siksi toi yhden sängyn mainitseminen olikin niin outoa.
Silmät ja kulmat kans.On joo samaa kun Jerellä on sama ilme ja alaleuka vähän työnnettynä eteen.
Joo. Harmi kun B taitaa olla sometauolla niin jää se stoori näkemättä.Hauska kun toi yks hollantilaisnäyttelijä (mies) kuolaa Bojania nähtyään Joksut Szigetissä.
Mikä hemmetin raportti? Ei mitkään sängyt kiinnosta yhtään pätkää.Ehkä se raportti oli ennustajan kirjoittama.
Kris oli joo laittanut parasta päälle spessukeikalle.Asiasta kolmanteen, mutta tuo Krisin tän päiväinen asu oli upea !
Ei ole sekopää.Ehkä se raportti oli ennustajan kirjoittama.
Kommentit ei tule läpi, mutta ei ole?Ehkä se raportti oli ennustajan kirjoittama.
Mitä hauskaa tossa B:n seksuaalistamisessa on? Onneksi tuskin näkee tosin.Hauska kun toi yks hollantilaisnäyttelijä (mies) kuolaa Bojania nähtyään Joksut Szigetissä.
Kuka näyttelijäHauska kun toi yks hollantilaisnäyttelijä (mies) kuolaa Bojania nähtyään Joksut Szigetissä.
No kuule B oli onnessaan kun joku mies viime vuonna heitti lavalle kalsarit ja kiitti vuolaasti. Eiköhän hän vaan ole imarreltu tuollaisesta.Mitä hauskaa tossa B:n seksuaalistamisessa on? Onneksi tuskin näkee tosin.
LOL.Mitä hauskaa tossa B:n seksuaalistamisessa on? Onneksi tuskin näkee tosin.
Ai seksualisointi häiritsee mutta haluat mennä kyttäämään.Kuka näyttelijä
Ehkä B haluaa välillä omaa-aikaa ja jos tuo on hänelle sellasta rauhoittumista ennen keikkaa? Aika useinhan esim Jan Kris ja Nace hengasivat kolmistaan kun tuli niitä postauksia ja joskus Jure taisi olla mukana myösMä jämähdin lueskelemaan keikkaraportteja ja yksi tanskalainen kertoi nähneensä ainakin Malmössä bojania erikseen muista bändiläisistä mutta ei mitään mainintoja sadiesta eikä kyllä damonistakaan. Mutta ihania kokemuksia kyllä, kun on päässyt useamman kerran juttusille eri kaupungeissa! Muistelin että tallinnassakin bojan oli bongattu jostain kaupasta ihan itsekseen, eli on varmaan aika tavanomaista jos ne saapuvat eri aikoihin ja eri suunnista keikkapaikoille.
No aika kesyä "seksuaalistamista" on hänen stoorit, don't worry.Mitä hauskaa tossa B:n seksuaalistamisessa on? Onneksi tuskin näkee tosin.
En minä tuota kirjoittanut?Ai seksualisointi häiritsee mutta haluat mennä kyttäämään.
Minusta ne oli mauttomia.No aika kesyä "seksuaalistamista" on hänen stoorit, don't worry.