K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jännää, mä taas muistelen että oisin lukenut Dn puhuvat kahdesta sängystä mutta en muista tarkasti. :D Se kuvaaja tosiaan pyöri yksin Saksassa ja laitteli stooreja kun Joksut oli Ruotsissa ja Norjassa.
No kahdesta mäkin olen lukenut ja selvähän se on kun kaksi kerran oli poissa niin kaksi sänkyäkin vapautui. Siksi toi yhden sängyn mainitseminen olikin niin outoa.
 
vierailija
Mä jämähdin lueskelemaan keikkaraportteja ja yksi tanskalainen kertoi nähneensä ainakin Malmössä bojania erikseen muista bändiläisistä mutta ei mitään mainintoja sadiesta eikä kyllä damonistakaan. Mutta ihania kokemuksia kyllä, kun on päässyt useamman kerran juttusille eri kaupungeissa! Muistelin että tallinnassakin bojan oli bongattu jostain kaupasta ihan itsekseen, eli on varmaan aika tavanomaista jos ne saapuvat eri aikoihin ja eri suunnista keikkapaikoille.
 
vierailija
Mä jämähdin lueskelemaan keikkaraportteja ja yksi tanskalainen kertoi nähneensä ainakin Malmössä bojania erikseen muista bändiläisistä mutta ei mitään mainintoja sadiesta eikä kyllä damonistakaan. Mutta ihania kokemuksia kyllä, kun on päässyt useamman kerran juttusille eri kaupungeissa! Muistelin että tallinnassakin bojan oli bongattu jostain kaupasta ihan itsekseen, eli on varmaan aika tavanomaista jos ne saapuvat eri aikoihin ja eri suunnista keikkapaikoille.
Ehkä B haluaa välillä omaa-aikaa ja jos tuo on hänelle sellasta rauhoittumista ennen keikkaa? Aika useinhan esim Jan Kris ja Nace hengasivat kolmistaan kun tuli niitä postauksia ja joskus Jure taisi olla mukana myös
 

Yhteistyössä