K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ollut. Vaan kauppatieteet eivät oikein kiinnostaneet. Ootko itse joku typerä amis, joka oot käärmeissäsi vähän idoliasi Jereä älykkäämmästä Boitsusta? Sit menit vielä kehumaan opettajia älykkäiksi, vaikka toinen voi nokittaa lääkärivenhemmilla, niin nyt päätit sitten jankata?
Luen takamatkalta mutta onpa täällä ollut keskustelut 😅 Olet iloisesti sekoittanut kaksi täysin eri mieltä olevaa kommentoijaa tässä. 😂 Tuo Bojanin aliarvioija vaan yrittää tuttuun tapaan ärsyttää. Minä olin se, joka sanoi S:n olevan rento, symppis ja fiksun oloinen. Sama pätee Bojaniin, on todellakin fiksu tyyppi myös hän. Se, mitä vanhempiin tulee on se, että yleensä noinkin koulutettujen vanhempien lapset eivät ole tyhmiä kuin saappaat, niin kuin kirjoitustyylistä päätellen juuri sinun mielipiteesi oli.

Lisään vielä jos jollain ei ole koulutusta, ei tarkoita etteivätkö hän tai hänen vanhempansa voisi olla älykkäitä. Niinpäin sitä ei voi päätellä. Myös K on syvällisemmissä haastatteluissaan oikein fiksun oloinen tyyppi, tässä saagassa ei ole ketään jota voisi nimitellä noin niinkuin itse teet. Tietysti ketään ei pitäisi nimitellä ylipäätään muutenkaan.
 

Yhteistyössä