V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lakkaa vastaamasta itsellesi. Et ole keksinyt mitään uutta kolmeen vuoteen. Pelkkää sontaa joka kerta, kun avaat suusi.Nimenomaan TÄMÄ! Ei mitään salaperäisyyttä
RaukkisEi helvetti nyt sentäänNyt on huuruista.
Odotin enemmän kuvaltaMitä väliä on sillä, kuka nojaa kehenkin kuvassa? Kuva ei ole aidosta tilanteesta vaan poseeraus. Se on yksittäinen hetki eikä kerro mitään koko kuvasta. Noinko paljon ottaa aivoon, että B vietti aikaa K:n kanssa, että on pakko keksiä ihmetarinoita siitä, kenen polveen K nojaa yhdessä kuvassa? Säälittävää.
Minäkin luulin että tarkoitettiin Bojanin ja Jakovin hymyjä. Ne on tosi samanlaiset.Ai Jeren, no eipä kyllä.
Ja sen takia juuri olet säälittävä. Miten ihmeessä mikään kuva koskaan kertoo koko totuutta? Mutta sinä vedät mutkat suoriksi ja keksit väliin sontaa.Odotin enemmän kuvalta
Taitaa olla tuhannen päissään aina hirnuminen päällä.Kaksi ilmettä, hirnumishymy ja pi*rungaisteluilme. Ei ihme, että Tsiila lähti J:n matkaan.
No tuskimpa on kuin kaakaopäissäänTaitaa olla tuhannen päissään aina hirnuminen päällä.
No niin, sinä hirnuva ruikkuperse. Nämä sun jutut on täällä nähty niin monta kertaa, että epäilen B:n antifanituksen olevan sulle turvapeitto. Fani olet kuitenkin mutta niin raukkis, ettet pysty sitä myöntämään.Kaksi ilmettä, hirnumishymy ja pi*rungaisteluilme. Ei ihme, että Tsiila lähti J:n matkaan.
Ihan hyvä näpäytys teille, jotka annoitte ymmärtää, että K ja B ovat kahdestaan ja näyttävän kullanmuruilta yhdessä. Vetäkää tekopyhät mammat välillä happea. P.s. Mulle on ihan se ja sama että kuka istuu missäkin ja kuinka lähellä ketäkin.Mitä väliä on sillä, kuka nojaa kehenkin kuvassa? Kuva ei ole aidosta tilanteesta vaan poseeraus. Se on yksittäinen hetki eikä kerro mitään koko kuvasta. Noinko paljon ottaa aivoon, että B vietti aikaa K:n kanssa, että on pakko keksiä ihmetarinoita siitä, kenen polveen K nojaa yhdessä kuvassa? Säälittävää.
Hirnuva ruikkuperse hiljaa. Älykkyytesi ei päätä huimaa eikä hissi mene vintille asti. Kehitä itseäsi, jotta kaikki, mitä suollat, ei ole säälittävää sontaa.Taitaa olla tuhannen päissään aina hirnuminen päällä.
No kun alan palstoilla cropataan kuitenkin Ba siitä pois.Ja sen takia juuri olet säälittävä. Miten ihmeessä mikään kuva koskaan kertoo koko totuutta? Mutta sinä vedät mutkat suoriksi ja keksit väliin sontaa.
Älä ny.Minkä ikäinen käyttää sanaa raukkis?
Minä en ole antanut ymmärtää mitään. En keksi tarinoita yksittäisistä kuvista. Mitään näpäytystä ei ole vääntää jostain kuvasta omaa tarinaa. Se on vain misinformaation jakamista, vaikka ei taida riittää äly eikä koulutus ymmärtämään, mikä siinä on väärin.Ihan hyvä näpäytys teille, jotka annoitte ymmärtää, että K ja B ovat kahdestaan ja näyttävän kullanmuruilta yhdessä. Vetäkää tekopyhät mammat välillä happea. P.s. Mulle on ihan se ja sama että kuka istuu missäkin ja kuinka lähellä ketäkin.
Onko B täälläHirnuva ruikkuperse hiljaa. Älykkyytesi ei päätä huimaa eikä hissi mene vintille asti. Kehitä itseäsi, jotta kaikki, mitä suollat, ei ole säälittävää sontaa.
Ei tarkoitettu, vaan puheena ollutta kuvaa pönkäle, J=Jere tässä ketjussa.Minäkin luulin että tarkoitettiin Bojanin ja Jakovin hymyjä. Ne on tosi samanlaiset.
No tätä tarkoitinkin. Olen vaihteeksi täällä THE FAKTANTARKISTAJA.Ihan hyvä näpäytys teille, jotka annoitte ymmärtää, että K ja B ovat kahdestaan ja näyttävän kullanmuruilta yhdessä. Vetäkää tekopyhät mammat välillä happea. P.s. Mulle on ihan se ja sama että kuka istuu missäkin ja kuinka lähellä ketäkin.
No niitä tarkoitettiinkin. Dz vaihtoi nuorempaan.Minäkin luulin että tarkoitettiin Bojanin ja Jakovin hymyjä. Ne on tosi samanlaiset.
Kaikille muille tulee Jakov mieleen.Ei tarkoitettu, vaan puheena ollutta kuvaa pönkäle, J=Jere tässä ketjussa.
Sonnansuoltaja oletNo tätä tarkoitinkin. Olen vaihteeksi täällä THE FAKTANTARKISTAJA.
Tekoäly kertoo että vanhempi väki käyttää sitä, noin 60-vuotiaat.Minkä ikäinen käyttää sanaa raukkis?
Ei tule. Jakov ei kuulu tänne mitenkään.Kaikille muille tulee Jakov mieleen.