V
vierailija
Vieras
Häh?Suosittelen sinulle hetskupakottajalle sitä juu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Häh?Suosittelen sinulle hetskupakottajalle sitä juu.
Eli sinulle nähtävästi.Mummoille B on hyysättävä pikkupoika ja mummo tietää paremmin.
Mitä pakottamista se on kun B on itse sanonut niin? Kukakohan täällä pakottaa?Suosittelen sinulle hetskupakottajalle sitä juu.
Heitä kiinnostaa vain Käärijä. Bojan faneilla monilla pieniä lapsia BK discordissa.Peräkammarin rekkalesbojahan nää on.
Sen verran pakko korjata, et kyl ne pakottajat on ihan muita. Jos tuo esille Bojanin ja Krisin sanomisia niin se ei ole pakottamista. Se et ne sanomiset muutetaan väkisin muuksi ja kyseenalaistetaan ne, on sitä pakottamista.Suosittelen sinulle hetskupakottajalle sitä juu.
No ei kyl oo.Heitä kiinnostaa vain Käärijä. Bojan faneilla monilla pieniä lapsia BK discordissa.
Ai pieniä lapsia muka, viisikymppisiä tais olla suurin osa.Heitä kiinnostaa vain Käärijä. Bojan faneilla monilla pieniä lapsia BK discordissa.
Kirjoitit, että "B ei oo kyl koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut miehistä ja Krisin sanomiset varmisti asian." Ja nyt vastasit tekstiini, että minä olen mustavalkoinen, kun jätän tilaa hänelle muuttaa mieltään tai olla mitä on. Sinä tässä olet mustavalkoinen ja päättänyt, että B on hetero eikä ole koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut miehistä. Se, että hän on suudellut miehiä ja leikkinyt K:n kanssa miesparia on voinut olla pelkkää showta ja kaverillista hellyydenosoitusta mutta et voi siinä tapauksessa väittää, ettei ole koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut miehistä. Nuo toimethan osoittavat, että hän on osoittanut kiinnostusta, oli se sitten leikkimielistä showta tai jotain muuta. En kiistä, etteikö hän vaikuta olevan hetero. Sen sanoin jo heti alkuun, mutta en siedä mustavalkoista lokerointia sen perusteella, mitä hän on sanonut kolme vuotta sitten. Itsekin toteat, että B ja Kris voivat olla täysin varmoja asiasta. VOIVAT. Jätetään se sen verran auki, että asiat voivat muuttua. Niin kuin kirjoitin vastaukseeni älä julista jotain, josta et voi olla täysin varma. Voit vain todeta, että mielestäsi näin on mutta et voi ilmoittaa, että asia on täysin varma ja mikään ei tätä muuta koskaan. Älä ole niin mustavalkoinen.Se kommentti minkä kirjoitin, niin allekirjoitan sen täysin. En ole samaa mieltä kanssasi ollenkaan ja musta taas sun tapa tuoda asioita esiin on erittäin mustavalkoinen. Jos B kokee ettei hän kuulu vähemmistöön, niin älä kyseenalaista sitä. Hän voi hyvin nuorena iästään huolimatta olla täysin varma asiasta. Jos miehet ei kiihota häntä, niin he eivät sit kiihota. Ei pitäisi olla sulle niin suuri asia. Musta taas on rumaa olla uskomatta Bojanin tai Krisin sanomisia, koska he voivat olla täysin varmoja siitä. Se imuttelu yms. miesten kanssa oli todennäköisesti kopioitu maailmalta, missä se oli sillä hetkellä muoti-ilmiö (on sitä toki aina ollut). Se on voinut olla myös täysin suunnitelmallista ja harkittu viisuihin kuuluva juttu. P.s. oon itse lesbo, mut saatan imutella bileissä miespuolisten tai hestkuiksi itsensä profiloivien naispuolisten ystävieni kanssa, no Big deal.
Oon lesbo ja femme. Mulle ok Bojanin ja Krisin lausunnot, ei oo halua kieltää niitä tai ees väitellä niistä. Ei oo tullu näissä tapaamisissa vastaan ainuttakaan butc tai masc lesboa, kaikilla pieniä lapsia tai teini-ikäisiä.Rekkalesboja hyvinkin. Näkeehän sen.
Ja vanhempia.Ai pieniä lapsia muka, viisikymppisiä tais olla suurin osa.
Missä tapaamisissa?Oon lesbo ja femme. Mulle ok Bojanin ja Krisin lausunnot, ei oo halua kieltää niitä tai ees väitellä niistä. Ei oo tullu näissä tapaamisissa vastaan ainuttakaan butc tai masc lesboa, kaikilla pieniä lapsia tai teini-ikäisiä.
Ei siellä ole kuin K-faneja ja pari shippaaja jotka ei B:stä siellä kirjoittele.Ja vanhempia.
On siellä se M, joka nyt täälläkin tällä hetkellä paikalla.Ei siellä ole kuin K-faneja ja pari shippaaja jotka ei B:stä siellä kirjoittele.
Niin, kuuluu näihin muutamaan shippaajaan.On siellä se M, joka nyt täälläkin tällä hetkellä paikalla.
Miksi valehtelet?On siellä se M, joka nyt täälläkin tällä hetkellä paikalla.
Kirjoitit, että "B ei oo kyl koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut miehistä ja Krisin sanomiset varmisti asian." Ja nyt vastasit tekstiini, että minä olen mustavalkoinen, kun jätän tilaa hänelle muuttaa mieltään tai olla mitä on. Sinä tässä olet mustavalkoinen ja päättänyt, että B on hetero eikä ole koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut miehistä. Se, että hän on suudellut miehiä ja leikkinyt K:n kanssa miesparia on voinut olla pelkkää showta ja kaverillista hellyydenosoitusta mutta et voi siinä tapauksessa väittää, ettei ole koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut miehistä. Nuo toimethan osoittavat, että hän on osoittanut kiinnostusta, oli se sitten leikkimielistä showta tai jotain muuta. En kiistä, etteikö hän vaikuta olevan hetero. Sen sanoin jo heti alkuun, mutta en siedä mustavalkoista lokerointia sen perusteella, mitä hän on sanonut kolme vuotta sitten. Itsekin toteat, että B ja Kris voivat olla täysin varmoja asiasta. VOIVAT. Jätetään se sen verran auki, että asiat voivat muuttua. Niin kuin kirjoitin vastaukseeni älä julista jotain, josta et voi olla täysin varma. Voit vain todeta, että mielestäsi näin on mutta et voi ilmoittaa, että asia on täysin varma ja mikään ei tätä muuta koskaan. Älä ole niin mustavalkoinen.
Oon lesbo ja teinistä asti saanut kuulla, et muutat mielesi kun tapaat sen oikean miehen, lesbous on vain vaihe jne. muuta pskaa. Tiedän siis hyvin kyl nää asiat ja tunnen sun kaltaiset muorit, joilla on halu muuttaa kaikki sellaiseksi, et ne sopii sun omaan maailmaan. Eiköhän B tunne itsensä hyvin niinkuin joku täällä kirjoitti, jos hän tykkää naisista ja on varma siitä, niin anna hänen olla. Kaikki eivät kipuile suuntautumisensa kanssa, niinkuin nähtävästi sä teet.Kirjoitit, että "B ei oo kyl koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut miehistä ja Krisin sanomiset varmisti asian." Ja nyt vastasit tekstiini, että minä olen mustavalkoinen, kun jätän tilaa hänelle muuttaa mieltään tai olla mitä on. Sinä tässä olet mustavalkoinen ja päättänyt, että B on hetero eikä ole koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut miehistä. Se, että hän on suudellut miehiä ja leikkinyt K:n kanssa miesparia on voinut olla pelkkää showta ja kaverillista hellyydenosoitusta mutta et voi siinä tapauksessa väittää, ettei ole koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut miehistä. Nuo toimethan osoittavat, että hän on osoittanut kiinnostusta, oli se sitten leikkimielistä showta tai jotain muuta. En kiistä, etteikö hän vaikuta olevan hetero. Sen sanoin jo heti alkuun, mutta en siedä mustavalkoista lokerointia sen perusteella, mitä hän on sanonut kolme vuotta sitten. Itsekin toteat, että B ja Kris voivat olla täysin varmoja asiasta. VOIVAT. Jätetään se sen verran auki, että asiat voivat muuttua. Niin kuin kirjoitin vastaukseeni älä julista jotain, josta et voi olla täysin varma. Voit vain todeta, että mielestäsi näin on mutta et voi ilmoittaa, että asia on täysin varma ja mikään ei tätä muuta koskaan. Älä ole niin mustavalkoinen.
Keikkatapaamisissa.Missä tapaamisissa?
Kirjoitit, että "B ei oo kyl koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut miehistä ja Krisin sanomiset varmisti asian." Ja nyt vastasit tekstiini, että minä olen mustavalkoinen, kun jätän tilaa hänelle muuttaa mieltään tai olla mitä on. Sinä tässä olet mustavalkoinen ja päättänyt, että B on hetero eikä ole koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut miehistä. Se, että hän on suudellut miehiä ja leikkinyt K:n kanssa miesparia on voinut olla pelkkää showta ja kaverillista hellyydenosoitusta mutta et voi siinä tapauksessa väittää, ettei ole koskaan osoittanut olevansa kiinnostunut miehistä. Nuo toimethan osoittavat, että hän on osoittanut kiinnostusta, oli se sitten leikkimielistä showta tai jotain muuta. En kiistä, etteikö hän vaikuta olevan hetero. Sen sanoin jo heti alkuun, mutta en siedä mustavalkoista lokerointia sen perusteella, mitä hän on sanonut kolme vuotta sitten. Itsekin toteat, että B ja Kris voivat olla täysin varmoja asiasta. VOIVAT. Jätetään se sen verran auki, että asiat voivat muuttua. Niin kuin kirjoitin vastaukseeni älä julista jotain, josta et voi olla täysin varma. Voit vain todeta, että mielestäsi näin on mutta et voi ilmoittaa, että asia on täysin varma ja mikään ei tätä muuta koskaan. Älä ole niin mustavalkoinen.
Juujuu, pienten lasten B-fani äitien keikkatapaamisissaKeikkatapaamisissa.
TääOon lesbo ja teinistä asti saanut kuulla, et muutat mielesi kun tapaat sen oikean miehen, lesbous on vain vaihe jne. muuta pskaa. Tiedän siis hyvin kyl nää asiat ja tunnen sun kaltaiset muorit, joilla on halu muuttaa kaikki sellaiseksi, et ne sopii sun omaan maailmaan. Eiköhän B tunne itsensä hyvin niinkuin joku täällä kirjoitti, jos hän tykkää naisista ja on varma siitä, niin anna hänen olla. Kaikki eivät kipuile suuntautumisensa kanssa, niinkuin nähtävästi sä teet.