K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä Dz-fanit hädissään yrittää todistella, että ei se ole meidän Dz, kun meidän Dz on puhtoinen neitsyt-prinsessa, joka vaan säästää itseään Blle tulevaa hääyötä varten. Se on uskollisia sorttia, kun on Bn kaltaisen muka-helmen löytänyt niin siinä on ja pysyy.
Tossari kiihkoissaan. Ihan se ja sama olisko Dz tai ei, ei taida ketään kiinnostaa. Se vaan, että tuosta ei kyllä tunnista ketään. Itse ootte jo pöksyt märkinä kehittämässä bojere-juttua tällaisen juorun takia.

Tossari kiihkoissaan. Ihan se ja sama olisko Dz tai ei, ei taida ketään kiinnostaa. Se vaan, että tuosta ei kyllä tunnista ketään. Itse ootte jo pöksyt märkinä kehittämässä bojere-juttua tällaisen juorun takia.
En usko ton olevan tossarilta tai ainakaan en ite tunnista kenenksikään meistä. Et ole tainnut nähä paljon Dz sivuprofiilikuvia tässä tapauksessa.

Kato nyt sitä sormusta, ihan sama sormus kun esim. Dz instassa 4.6. postaamassa kuvassa, siinä missä semmonen liituraitajakku, ja monessa muussakin. Joskus sillä näkyy jotain muitakin, varmaan kuvausten takia, mutta toi sormus sillä on useimmiten siviilissäkin.
Bojere-jutusta en minä ole puhunut mitään.

Tai ehkä hän ei ole edes kiinnostunut naisista, ja nämä häneen yhdistetyt naiset ovat pelkkä peitetarina.
B itse puhui podcastissa seurustelevansa naisen kanssa, hänen tuskin olisi tarvinnut tätä sanoa peitetarinan vuoksi kun aina aikaisemmin on sanonut suoraan olevansa sinkku tai ei ole halunnut puhua asiasta. Joko B seurusteli Dzn kanssa ja ovat nyt eronneet tai sitten B seurustelee jonkun aivan muun kanssa ja Dzn kanssa ovat olleet vain ystäviä koko ajan.

Mut miettikää jos B ei tiennyt tästä mitään? Jos tää kuva ja juoru lävähti sillekin yllätyksenä? Sit alko meinaan kynä sauhuamaan. Olettaen tietysti, että hänellä oli syviä tunteita.

Yhteistyössä