V
vierailija
Vieras
Ei ole monikaan noista kirjoituksesta minun esim. väittämänne onhan jankkaukset, mutta samaa mieltä siitä et Dz kyllä tunnistaa noista.Tämäpä juuri. Näkö toimii kuin tutka ja löytää aina mitä haluaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole monikaan noista kirjoituksesta minun esim. väittämänne onhan jankkaukset, mutta samaa mieltä siitä et Dz kyllä tunnistaa noista.Tämäpä juuri. Näkö toimii kuin tutka ja löytää aina mitä haluaa.
Muslimi.
Tossari kiihkoissaan. Ihan se ja sama olisko Dz tai ei, ei taida ketään kiinnostaa. Se vaan, että tuosta ei kyllä tunnista ketään. Itse ootte jo pöksyt märkinä kehittämässä bojere-juttua tällaisen juorun takia.Täällä Dz-fanit hädissään yrittää todistella, että ei se ole meidän Dz, kun meidän Dz on puhtoinen neitsyt-prinsessa, joka vaan säästää itseään Blle tulevaa hääyötä varten. Se on uskollisia sorttia, kun on Bn kaltaisen muka-helmen löytänyt niin siinä on ja pysyy.
Korkeintaan bi, jos jotain, homoista käyttänyt ilmaisua those people joskus aikanansa, silloin itse tuskin kuuluu ryhmään.Tai ehkä hän ei ole edes kiinnostunut naisista, ja nämä häneen yhdistetyt naiset ovat pelkkä peitetarina.
Eiköhän, mitään todisteita mistään uusista suhteista ei ole, pois lukien matkakuva.
En usko ton olevan tossarilta tai ainakaan en ite tunnista kenenksikään meistä. Et ole tainnut nähä paljon Dz sivuprofiilikuvia tässä tapauksessa.Tossari kiihkoissaan. Ihan se ja sama olisko Dz tai ei, ei taida ketään kiinnostaa. Se vaan, että tuosta ei kyllä tunnista ketään. Itse ootte jo pöksyt märkinä kehittämässä bojere-juttua tällaisen juorun takia.
Koetellaan aivan jossain treffeilläÄh, ei kai se vielä mikään suhde ole, jos muutaman kerran on tavannut. Suhde tarvitsee paljon enemmän, ja sen kestävyys koetellaan aivan jossain treffeillä.
Lienee katolinen kristitty.Onkos tuo Jakov myös muslimi? Jossain jutussa, jonka hänestä taannoin luin, kertoi vahvasta uskonnollisuudestaan.
Kato nyt sitä sormusta, ihan sama sormus kun esim. Dz instassa 4.6. postaamassa kuvassa, siinä missä semmonen liituraitajakku, ja monessa muussakin. Joskus sillä näkyy jotain muitakin, varmaan kuvausten takia, mutta toi sormus sillä on useimmiten siviilissäkin.Tossari kiihkoissaan. Ihan se ja sama olisko Dz tai ei, ei taida ketään kiinnostaa. Se vaan, että tuosta ei kyllä tunnista ketään. Itse ootte jo pöksyt märkinä kehittämässä bojere-juttua tällaisen juorun takia.
On naiivia ottaa julkkisten puheet kirjaimellisesti.Korkeintaan bi, jos jotain, homoista käyttänyt ilmaisua those people joskus aikanansa, silloin itse tuskin kuuluu ryhmään.
Ilmankos Jerppakin suorastaan säteilee nyt kun molemmat on sinkkuja![]()
Trollooti troll.Ei, tietäjät tietää kun seuraa X:ää.
Homopakottajan paluu.Idiootti, luuletko että olis puhunut niistä "me"-muodossa, vaikka ite oliskin "niitä".
Näit varmaan saman kuin minä, antaa heidän nyt kuitenkin olla rauhassa.Ei, tietäjät tietää kun seuraa X:ää.
No ehkä ei, en vaan ite usko et on, historiassa kuitenkin naissuhteitakin.Idiootti, luuletko että olis puhunut niistä "me"-muodossa, vaikka ite oliskin "niitä".
Näit varmaan saman kuin minä, antaa heidän nyt kuitenkin olla rauhassa.
Eikä ole puhuhunut nimellä pöljä.Ainakin E puhunut Käärijästä tapailukumppanina podissaanEi
Ja yritys jatkuuNäit varmaan saman kuin minä, antaa heidän nyt kuitenkin olla rauhassa.
Varmaan tosta puuttuu sana eli koetellaan MUUALLA kuin treffeillä.Koetellaan aivan jossain treffeilläAi kauheeta mitä mummoa täällä on.
Ai B:llä vai kenestä jauhat? Onko hänellä ollut miehiäkin?No ehkä ei, en vaan ite usko et on, historiassa kuitenkin naissuhteitakin.
B itse puhui podcastissa seurustelevansa naisen kanssa, hänen tuskin olisi tarvinnut tätä sanoa peitetarinan vuoksi kun aina aikaisemmin on sanonut suoraan olevansa sinkku tai ei ole halunnut puhua asiasta. Joko B seurusteli Dzn kanssa ja ovat nyt eronneet tai sitten B seurustelee jonkun aivan muun kanssa ja Dzn kanssa ovat olleet vain ystäviä koko ajan.Tai ehkä hän ei ole edes kiinnostunut naisista, ja nämä häneen yhdistetyt naiset ovat pelkkä peitetarina.