K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No hyvin voi olla K:n idea, vaikka Joost oiskin aloittanut.
Ja hyvin voi olla olematta. Kaksinaismoralistista syyttää heti K:ta ja julistaa, miten hyvä Joost oli kaikin tavoin ja miten huono K, ja sitten kun käykin ilmi, että lapsellinen idea oli todennäköisesti Joostin, et enää haukukaan sitä ja sivuutat sen täysin. Todistit tällä vain, että kaikesta pitää haukkua K:ta. Ihan sama, onko hän idean saanut vai ei, se on huono idea aina, jos se liittyy K:hon, ja jos saman idean on saanut Joost tai vaikka B, niin silloin se onkin yllättäen hyvä idea. No, kukaan ei ainakaan enää sinun mielipiteitäsi ota tosissaan. En oikeasti edes usko, että olet Bojan-fani tai JO-fani. Olet selvästi K:n antifani, joka naamioi antifaniutensa JO:n fanittamiseen. Tärkeintä sinulle on selvästi päästä haukkumaan K:ta.
 
Ja hyvin voi olla olematta. Kaksinaismoralistista syyttää heti K:ta ja julistaa, miten hyvä Joost oli kaikin tavoin ja miten huono K, ja sitten kun käykin ilmi, että lapsellinen idea oli todennäköisesti Joostin, et enää haukukaan sitä ja sivuutat sen täysin. Todistit tällä vain, että kaikesta pitää haukkua K:ta. Ihan sama, onko hän idean saanut vai ei, se on huono idea aina, jos se liittyy K:hon, ja jos saman idean on saanut Joost tai vaikka B, niin silloin se onkin yllättäen hyvä idea. No, kukaan ei ainakaan enää sinun mielipiteitäsi ota tosissaan. En oikeasti edes usko, että olet Bojan-fani tai JO-fani. Olet selvästi K:n antifani, joka naamioi antifaniutensa JO:n fanittamiseen. Tärkeintä sinulle on selvästi päästä haukkumaan K:ta.
Häh, mitähän oikein sössötät, ei kylläkään ole hyvä idea minusta, vaikka sen ois keksinyt joku muukin, anna jo asian olla, äläkä minun kimppuuni hyöki.
 
Ja hyvin voi olla olematta. Kaksinaismoralistista syyttää heti K:ta ja julistaa, miten hyvä Joost oli kaikin tavoin ja miten huono K, ja sitten kun käykin ilmi, että lapsellinen idea oli todennäköisesti Joostin, et enää haukukaan sitä ja sivuutat sen täysin. Todistit tällä vain, että kaikesta pitää haukkua K:ta. Ihan sama, onko hän idean saanut vai ei, se on huono idea aina, jos se liittyy K:hon, ja jos saman idean on saanut Joost tai vaikka B, niin silloin se onkin yllättäen hyvä idea. No, kukaan ei ainakaan enää sinun mielipiteitäsi ota tosissaan. En oikeasti edes usko, että olet Bojan-fani tai JO-fani. Olet selvästi K:n antifani, joka naamioi antifaniutensa JO:n fanittamiseen. Tärkeintä sinulle on selvästi päästä haukkumaan K:ta.
Mitä muuta näiltä parilta mammalta oletat, pakkomielteisesti seuraavat K:ta ja aina muna huurussa täällä haukkumassa.
 

Yhteistyössä