Ja hyvin voi olla olematta. Kaksinaismoralistista syyttää heti K:ta ja julistaa, miten hyvä Joost oli kaikin tavoin ja miten huono K, ja sitten kun käykin ilmi, että lapsellinen idea oli todennäköisesti Joostin, et enää haukukaan sitä ja sivuutat sen täysin. Todistit tällä vain, että kaikesta pitää haukkua K:ta. Ihan sama, onko hän idean saanut vai ei, se on huono idea aina, jos se liittyy K:hon, ja jos saman idean on saanut Joost tai vaikka B, niin silloin se onkin yllättäen hyvä idea. No, kukaan ei ainakaan enää sinun mielipiteitäsi ota tosissaan. En oikeasti edes usko, että olet Bojan-fani tai JO-fani. Olet selvästi K:n antifani, joka naamioi antifaniutensa JO:n fanittamiseen. Tärkeintä sinulle on selvästi päästä haukkumaan K:ta.