V
vierailija
Vieras
Kiitos huolenpidosta, mutta mulla ei ole sellaista. Itse en harrasta lävistyksiä, mutta kivan näköisiä ne on.Ok! Nenärengas kannattaa muuten välillä desinfioida
Sulle neuvoksi: hanki elämä. Jooko.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos huolenpidosta, mutta mulla ei ole sellaista. Itse en harrasta lävistyksiä, mutta kivan näköisiä ne on.Ok! Nenärengas kannattaa muuten välillä desinfioida
Bojanin kommentin perusteella Kärtsällä on faneina pelkästään vanhempia keskivartalolihavia miehiä, eikä heillä taida kovin yleisesti olla nenärenkaita.Ok! Nenärengas kannattaa muuten välillä desinfioida
Varmaan täältä kompostista.Häärijä on vähän häärinyt...lakanoissa.
Mistähän Iltalehti on muuten saanut tiedon Häärijän lapsesta? Mitään lähdettä ei uutisessa ollut.
Häärijä on vähän häärinyt...lakanoissa.
Mistähän Iltalehti on muuten saanut tiedon Häärijän lapsesta? Mitään lähdettä ei uutisessa ollut.
Täällä ei mitään positiivista kirjoiteta, pönttö. Voit häipyä sinne pakkoposipaikkaan, täällä haukutaan että.Teidän kitinää on kyllä hauska seurataKärtsä kerää mainetta ja mammonaa, mutta teidän elämä keskittyy vaan täällä valittamiseen. Ootteko koskaan kokeillut positiivisempaa elämänasennetta? Se vois palkita ja tuoda teidän omaankin elämään vähän auringonpaistetta.
Jos hajuaistin vois jäädyttää, sä oot pierunheitin.
![]()
Jos hajuaistin vois jäädyttää, sä oot pierunheitinTäällä ei mitään positiivista kirjoiteta, pönttö. Voit häipyä sinne pakkoposipaikkaan, täällä haukutaan että.
Istu sillä pierunhajuisella sohvallasi vaan että niin.Jos hajuaistin vois jäädyttää, sä oot pierunheitin
Bojan kuvasi itseään, pölö.Bojanin kommentin perusteella Kärtsällä on faneina pelkästään vanhempia keskivartalolihavia miehiä, eikä heillä taida kovin yleisesti olla nenärenkaita.
Eli hän on vanhempi keskivartalolihava mies.Bojan kuvasi itseään, pölö.