K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lukutaito taitaa olla sulla vajavainen.
”Suhdepakottajatrolleilla ei taida olla kovinkaan hyvää käsitystä Kärtsän elämästä. Eipä taida naisasiat olla nyt hänellä ykkösprioriteettina, vaan oma oma ura.”

Suora lainaus. Sinä et voi tietää ykkösprioriteetteja ja muutenkin tuo, että luulet itselläsi olevan hyvän käsityksen on vähän karmivaa.

”Suhdepakottajatrolleilla ei taida olla kovinkaan hyvää käsitystä Kärtsän elämästä. Eipä taida naisasiat olla nyt hänellä ykkösprioriteettina, vaan oma oma ura.”

Suora lainaus. Sinä et voi tietää ykkösprioriteetteja ja muutenkin tuo, että luulet itselläsi olevan hyvän käsityksen on vähän karmivaa.
"Suhdepakottajatrolleilla ei taida olla kovinkaan hyvää käsitystä Kärtsän elämästä." Tämähän on ihan totta. Karmivaa on se, että te kuvittelette tuntevanne Kärtsän rakkausasiat. "Eipä taida naisasiat olla nyt hänellä ykkösprioriteettina, vaan oma oma ura." Huomaa, EIPÄ TAIDA, ei ole ehdoton ilmaisu vaan arveluni siitä, mitä tiedän hänen julkaistusta kalenteristaan ja asioista, jotka ovat vireillä. Tuon aikataulun keskellä on realistisesti todella vaikea aloittaa ja ylläpitää uutta ihmissuhdetta. Siksi voi aivan hyvin sanoa, että se ei TAIDA OLLA ykkösprioriteetti. Kärtsä on selvästi itse kertonut moneen otteeseen, miten tärkeä tämä vuosi tulee olemaan hänen uransa kannalta. Ei minun ole arvinnut kuvitella yhtään mitään. Tottakai olen onnellinen hänen puolestaan, jos kaikesta huolimatta löytää hyvän kumppanin.

Yhteistyössä