V
vierailija
Vieras
En mä mikään homo ooSä oot ihastunu itse Bojaniin selvästi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä mikään homo ooSä oot ihastunu itse Bojaniin selvästi!
Kula se onSä oot ihastunu itse Bojaniin selvästi!
Mummojen pikku unelmaJoku säälittävä luuseri
Äläpä kullittele siinä. Saattaapa olla ja hyvin todennäköistä onkin, että olet ihan mahdottoman väärässä tässäkin.Voi kulta pieni, älä tule kertomaan mulle työelämästä ja oikeista töistä. Tiedän niistä aivan varmasti enemmän kuin sinä![]()
Viikkoraportti: Täällä on ollut koko viime viikon hyvät ympyrät, toivottavasti teilläkin, mä hei tsemppijengissä mukana! Sä elät sun omaa elämää, mä elän mun. Ja muistakaa sidukoitten light-versiot, elämässä pitää olla nautintoa.![]()
Sä nyt ainakin tunnut olevan tyhmä.Onko täällä oikeasti niin tyhmää porukkaa, ettei tiedä mitä hyvinvointivalmentaja tarkoittaa![]()
Jep. Käärijäfanit on.Sä nyt ainakin tunnut olevan tyhmä.
Juujuu, olet hieman tylsä ja yksinkertainen.Sanoo mummo, joka haluaa oman katkeruutensa voimin vääristellä ja vähätellä kaikkea. Taidatpa olla väärässä, etkä taida muutenkaan ymmärtää mitään.
Oot kun vähän kasvatEn mä mikään homo oo
Veetit taas tulleet taas lussuttamaan tänne tuttiaan. Trollauksetkin on tollasia vauvanpukluja.Jahaa taas tuo rasittava outsider tuli pätemään pallinaamoinensa
Juujuu, olet hieman tylsä ja yksinkertainen.
Sanoo mamma, joka ei tiedä edes mitä työnteko tarkoittaaVeetit taas tulleet taas lussuttamaan tänne tuttiaan. Trollauksetkin on tollasia vauvanpukluja.
No ei taida olla valitettavasti. Zoomailin kyllä.Boitsu ja Tseikku näkyy Markon stoorin taustalla pussailemassa![]()
Boitsu ja Tseikku näkyy Markon stoorin taustalla pussailemassa![]()
Kuulehan!Sanoo mamma, joka ei tiedä edes mitä työnteko tarkoittaa![]()