V
vierailija
Vieras
HiirikompleksiTylsiä hiirulaisia kaikki.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
HiirikompleksiTylsiä hiirulaisia kaikki.
Minä en puhukaan palstalla itsestäni, toisin kuin sinäVoi. Sinä.
Näin on, kekätossarin takia täällä ollaanMinä en puhukaan palstalla itsestäni, toisin kuin sinäToisaalta jopa sinä olet kiinnostavampi kuin Bojan, Tsiila ja Joksumusacci. Ja se on jo jotain.
Tummilla henkilölllä voi irrota sinne persvälitupsukoitakinUima-allas täynnä mustia häpykarvoja.
Et sit osaa kirjoittaa tänne jostain sinua kiinnostavasta? Sun valitus se vasta epäkiinnostavaa on.Minä en puhukaan palstalla itsestäni, toisin kuin sinäToisaalta jopa sinä olet kiinnostavampi kuin Bojan, Tsiila ja Joksumusacci. Ja se on jo jotain.
Eikö sun harhoihin enää discordissakaan kukaan lähe mukaanEt sit osaa kirjoittaa tänne jostain sinua kiinnostavasta? Sun valitus se vasta epäkiinnostavaa on.
Jaa mihin harhoihinEikö sun harhoihin enää discordissakaan kukaan lähe mukaan![]()
Aivan juuri näin. Yksi jo kirjoittaa sitä elämänkertaaNäin on, kekätossarin takia täällä ollaan![]()
Ei ollut minun kirjoitus kyllä.Näin on, kekätossarin takia täällä ollaan![]()
Nyt oli se parasosiaalinen discordin mummo, mutta sinun takia pääosinEi ollut minun kirjoitus kyllä.
Erehdyt henkilöstä.Eikö sun harhoihin enää discordissakaan kukaan lähe mukaan![]()
Se oli vitsi, pöntäle.Aivan juuri näin. Yksi jo kirjoittaa sitä elämänkertaa
Yök.Onko täällä naudat havaittavissa sloveniatyyppistä hönkäilyä?
Joo, haisee tänne asti.Onko täällä naudat havaittavissa sloveniatyyppistä hönkäilyä?
Joksuille ja K:n porukoille tulee varmasti ihana loma viereisissä taloissa. Yhteinen uima-allasalue ja paljon yhteistä tekemistä.![]()
Nauta?Onko täällä naudat havaittavissa sloveniatyyppistä hönkäilyä?
Onko täällä naudat havaittavissa sloveniatyyppistä hönkäilyä?
Entäs jos ovat ihan eri paikoissa. Itkettääkö sitten?
Nautojen märehdintä kyllä haisee ainakin.
Ei, koska joka tapauksessa K ja B ovat menossa yhteiselle lomalle. Jos se ei ole Thaimaa niin sitten se on joku muu paikka.Entäs jos ovat ihan eri paikoissa. Itkettääkö sitten?
Sä unohdat nyt koko ajan sen, että ainoa maininta tästä on tullut Bojanilta ja sen sanomisiin ei kannata luottaa.Ei, koska joka tapauksessa K ja B ovat menossa yhteiselle lomalle. Jos se ei ole Thaimaa niin sitten se on joku muu paikka.
Ei, koska joka tapauksessa K ja B ovat menossa yhteiselle lomalle. Jos se ei ole Thaimaa niin sitten se on joku muu paikka.