Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Jes, muutto ohitte... Miron huone maalattu ja eteisestä pienoinen seinän pätkä vielä pitäs vetästä, si olis valmista ihmisten katseille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Jes, muutto ohitte... Miron huone maalattu ja eteisestä pienoinen seinän pätkä vielä pitäs vetästä, si olis valmista ihmisten katseille![]()
Tupareita odotellessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Jes, muutto ohitte... Miron huone maalattu ja eteisestä pienoinen seinän pätkä vielä pitäs vetästä, si olis valmista ihmisten katseille![]()
Tupareita odotellessa![]()
Mites sulle ei oikein sopinnu, voipi sillei si suunnitella...
Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:Mä ostin itselleni kuntopyörän ja ajoin äsken ensimmäisen kerran vuoteen niin voi hyvänen aika mun kuntoa :ashamed: hyvä kun pääsin pyörän kyydistä pois...![]()
Mulla oli vielä töissä ollessa hyvä kunto ja olin paljon laihempi... :ashamed: Josko se 20 km päivässä sais jotain jämäkkyyttä ja laihtumista tähänkin ruhoon :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Nimra:Mä ostin itselleni kuntopyörän ja ajoin äsken ensimmäisen kerran vuoteen niin voi hyvänen aika mun kuntoa :ashamed: hyvä kun pääsin pyörän kyydistä pois...![]()
Mulla oli vielä töissä ollessa hyvä kunto ja olin paljon laihempi... :ashamed: Josko se 20 km päivässä sais jotain jämäkkyyttä ja laihtumista tähänkin ruhoon :snotty:
Toivotan kovasti tsemppiä!!!
Miunkii pitäs saada itteeni niskasta kiinni :ashamed: