Jyväskylä ja lähiympäristö tapaamiseen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Januliittus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:
Miten olis jos treffattais siin ulkopuolella niin ei porukka voi erehtyä, Ku kaikki siin ulkona pälyilee ympärilleen että oliskohan tuo palstalainen, vai tuo, vai tuo :D

Passaa... Tavataan siinä hotelli Aleksandran pääovilla, siittä kun pääseepi sinne Jaloon... Toinen ovi on sivummalla, niin parempi tavata siinä eessä...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Laitetaas tähän vielä erikseen listaa tulonsa varmistaneista :D (tehdään tikustakin asiaa :laugh: )

JanuLiitus
ticotico
vartooja
hande
jadal
unensieppaaja
Marzu76
Elopompelo
Nimra
inny-
Ursus maritimus
sativa

Kopsasin nyt tän vielä tänne... Elikäs vippis nyt jäi pois, joten sativa pääs sopivasti hänen paikalla, ettei tartte pöydän päässä sitten istua :D

Jukra, mä täällä hengessä mukana jännittelen teidän puolesta =) Ja kyllä mua kieltämättä harmittaa, kun olishan se ihana pörräillä teidän kanssa ja tutustua palstalaisiin mutta kerkiäähän sitä toistekin :) Täällä tää yks karvatuhisija on unessa, terkut vaan Januliitukselle, tuossa vieressä se rietu nukkuu kopissa sun paidan kanssa :heart: Ja lapset ei meinannu malttaa mennä nukkuun ollenkaan :kieh:

Niin hei, jos pelkäätte että teil ei ole puhumista, tulostakaa vaikka joku tappeluketju täältä ja aloitatte siitä :laugh: :laugh: Eiköhän ala juttua löytymään :whistle: ;) :D

Hauskaa huomista lauantaita teille kaikille! :flower:

Mua jännittää ihan kauheasti. Te varmaan lynkkaatte mut jo siihen ulkopuolelle :whistle: Eikä mul sit oo niit punaisia housuja jalassa - oon menossa suoraan mein tapaamisesta sinne pink & glitter -bileisiin, niin että pakko köyttää ne liian isot farkut vyötäisilleen ja toivoa, että kukaan ei huomaa ;).

Hei, tiedetäänkös me toistemme nimiä jo?

viimehetken peruutus :'(
isännälle alkoi tuossa nousta kuume, enkä saa tähän hätään enää uutta lastenhoitajaa :/
eli taitaa nyt mun osalta jäädä tapaaminen väliin. Kyllä meinaa pikkasen ketuttaa |O

Mut pitäkää te muut hauskaa munkin edestä!

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
viimehetken peruutus :'(
isännälle alkoi tuossa nousta kuume, enkä saa tähän hätään enää uutta lastenhoitajaa :/
eli taitaa nyt mun osalta jäädä tapaaminen väliin. Kyllä meinaa pikkasen ketuttaa |O

Mut pitäkää te muut hauskaa munkin edestä!

No voi harmi sentään...

Täällä myös selvitty hengis eilis illasta ja hauskaa oli :) Mukava oli tutustua uusiin ihmisiin ja toivottavasti otetaan uusiks pian :) Nyt hiukka väsy olo kun aamulla oli eka herätys jo puol kasin jälkeen kun poika heilutteli marakassia sängyn vieressä :D

Kiitos kaikille tapaamisesta, jatkoilla oli mukavaa, mutta seuraavan kerran istun jossain muualla kuin biljardipöydän vieressä :laugh: :laugh: Ihanaa oli, hyvä että tuli lähdettyä. Aamulla oli herätys siinä klo 07.30 ja kohta matkataan sitten äitini äidin luokse syömään :p Ei muuta kuin uutta tapaamista vain niin siitä se kunnolla tutustuminen lähtee :wave: Ja meille ainakin saa tulla ihan ilman sen kummempia ilmoituksia :saint: YV:nä saa osoitteen niin tervetuloa B)

Juu tosiaan toi biljardipöydän vierus ei iha joka hetki ollu iha paras paikka istuskella :laugh:
:laugh: Täällä iski nyt päänsärky....ja vielä pitäs yövieras ottaa vastaan, mä varmaan parasta seuraa... :whistle:

Nii myös meille saa tulla kyläileen, YV:llä voin osotetta laittaa ja meille tosiaan mahtuu myös hiukka enemmänki tuota sakkia jos joskus vaikka isommalla sakilla nähdään :) Täällä on nimittäin yks joka tykkää kokata ja leipoo ni mieluusti vieraita otan vastaan :D

Juu tätäkin neitiä saa vapaasti pyydellä ulkoilmaan. Mieluusti otan vastaan kutsuja vaikka kahville ;) ei vaan, ihan tosi jos kaipaatte seuraa niin minusta kyllä saa :) puhelinnumeroa ja osoitetta saa yv:nä. Ja minutkin löytää niin facebookista kuin irc-galleriasta :D

Nonnih... Oon miekii elossa :laugh: Eilinen päivä meni makoillessa ja sitten illalla töissä... Vähän oli hitaat nuo refleksit :whistle: Ja nyt mie oon vieläkin yhtä hidas kun tuli herätys tänään kakskööt yli kasi (olin kotona kahen jälkeen ), kun soittivat päiväkodista että Wimpulla on kuumetta, ja eikun hakemaan...
Tapaamisessa oli tosi mukavaa... Jalossa ruoka oli hyvää, myös se Ursuksen annos :laugh: :laugh: :laugh: Jatkoilla aika meni mukavasti... Mut miekään en kyllä suostu enää Annelissa istumaan sen bilispöydän lähettyvillä... Tosin olihan siin välillä ihan hyvätkin näkymät, paitsi se joka "synnytti" koko ajan :laugh:
Ollaan siis käyty myös uudessa Freetimessakin sitten, tosin Unensieppaaja sitten jossain vaiheessa katos porukasta...
Mutta yhteenvetona voipi sanoa että hauskaa oli... Todellakin otetaan uusiks...
Ja hande, teille tulo kuulostais kyllä tosiaan ihan hyvältä suunnitelmalta sitten jossain vaiheessa...

Täälläkäin hengissä :wave: Kiitos kaikille mukavasta illasta ja mihis sä unensieppaaja muuten katosit? Tai niin mä muistan että laitoit viestiä olevas nightissa, mut et sit tullu takas :( Sua odottelin :D
Se biljardipöytä kyl ei ollu kiva juttu :laugh: Mut ihan kiva että siitäkin huumoria revittiin sen "synnyttäjän" takia :D
Multa saa myös yv:llä tiedot naamakirjaa varten jos haluaa :)

Yhteistyössä