No hyvä, ni en oo ainut :wave: Mua jännittää jo nyt :snotty: Tuun kauheessa kännissä sinne nolaamaan itteni
No ei vaan :ashamed: Ehkä käyn yhen rohkasu siiderin ottamassa 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:No hyvä, ni en oo ainut :wave: Mua jännittää jo nyt :snotty: Tuun kauheessa kännissä sinne nolaamaan itteniNo ei vaan :ashamed: Ehkä käyn yhen rohkasu siiderin ottamassa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:No hyvä, ni en oo ainut :wave: Mua jännittää jo nyt :snotty: Tuun kauheessa kännissä sinne nolaamaan itteniNo ei vaan :ashamed: Ehkä käyn yhen rohkasu siiderin ottamassa
![]()
No sä mitään nolaaKyl muakin jännittää vaikka porukassa tuttujakin on :snotty: Ja sit ruoan jälkeen otetaan muutama rohkasu sidukka viel lisää?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kyllä se uusien tapaaminen jännittää aina ja joittenkin vanhojenkin... Ton meidän "kuokkavieraan" kanssa on ekan kerran nähty vuonna 2004 ja sen jälkeen ei olleskaan, joten jännittää sekin:hug:
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Hienoo kyllä että porukkaa on näin paljon kasassa =) Onks muita semmosia tulossa, jotka ei tunne yhtään ketään? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:No jospa mäkin yrittäisin sitten päästä, tosin yöpymisongelma voi tulla jos menee myöhäänOlis kyllä hauska nähdä palstalaisia... Niin ja mä voin ilmeisesti vanhimpana sitten pitää jöötä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Kyllä työ ootte aikamoisia muijia![]()
Katellaan... en vielä lupaa mitään mutta kieltämättä tosiaan kiehtois illanvietto.
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Todii, ongelma ratkaistu
poppaliina siis meille? eikös juu *anelee polvillaan* Ja siis myöhäänhän tuo ilta venyy
Pääset nukkuu Rietun viekkuun![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja inny-:Kovasti tässä kiinnostuneena luin teidän keskustelua ja ajattelin kysäistä että olisiko porukkaan mahdollista lyöttäytyä mukaan vaikkei noita lapsia olekaan. Olen ihte lähiaikoina muuttanut Jyväskylän ja olis mukava tutustua muihin oman ikäsiin, tällä seudulla asuviin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Hm, mikäs se tuo Jalo on, piti ihan kattoa nettisivuilta. Näyttäs olevan saunaosastokin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja inny-:Ainakin hyvää ruokaa tuolla Jalossa on. Itse kävin pari viikkoa sitten siellä tuon miehen kanssa syömässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ei tulis kyllä kalliiks vuokrata se sauna jos kaikki ois halukkaita saunomaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Todii, ongelma ratkaistu
poppaliina siis meille? eikös juu *anelee polvillaan* Ja siis myöhäänhän tuo ilta venyy
Pääset nukkuu Rietun viekkuun![]()
![]()
Jeah tosiaan, siinähän olis hyvä syy päästä Rietun viekkuun :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Ei tulis kyllä kalliiks vuokrata se sauna jos kaikki ois halukkaita saunomaan![]()
![]()
Het ollaan jo saunomassa ku uusia tavataan
Voi vitsit, mitähän tuosta illasta oikein tulee![]()