Moikka, lisäättekö mutkin sitten listaan? Mukaan pääseminen ei ole ihan 100% mutta lupaan ilmoittaa 7 päivä mennessä. Hui, alkoi ihan jännittämään 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mies käski kysyä pääseekö mukaan jatkoille![]()
sen suosikki baarit nuo anneli ja wankkuri![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mies käski kysyä pääseekö mukaan jatkoille![]()
Heh, no tottahan toki, ei me miehiä kaihdeta![]()
Hmm.. Tiedänköhän mä sun miekkosen!?! Oon meinaa ite tuolla Annelissa töissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mies käski kysyä pääseekö mukaan jatkoille![]()
Hmm.. Tiedänköhän mä sun miekkosen!?! Oon meinaa ite tuolla Annelissa töissä![]()
se ei nyt oo pariin vuoteen niin usein sinne päässyt, mut ennen oli vakio asiakas
Jos muistat, niin se oli se jolla silmät haritti mihin sattuu ja puheesta ei varmaan pahemmin selvää saanut, ainakin loppuillasta tuo kuvaus piti...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:mies käski kysyä pääseekö mukaan jatkoille![]()
se ei nyt oo pariin vuoteen niin usein sinne päässyt, mut ennen oli vakio asiakas
Jos muistat, niin se oli se jolla silmät haritti mihin sattuu ja puheesta ei varmaan pahemmin selvää saanut, ainakin loppuillasta tuo kuvaus piti...![]()
Ai se on se![]()
Mut ihan oikeesti melkeen kyllä uskosin tietäväni, ite meinaa ollu Annelissa jo 6 vuotta töissä...
Alkuperäinen kirjoittaja kevät ja ruu:mikäs jyväskylän lähiympäristöön nyt luokitellaa kun jykylä vähä laajeni =)