AnniHelenaharmaana
En ole koko ketjus lukenut mutta onko ehdotettu juoksuisen nartun mukaanottamista etsintöihin? Jos jollakin lähettyvillä sellainen olisi. Haju kantaa pitkälle eikä uros voi sitä vastustaa.
Ei ole taiettu tuota ehdottaa... pistetään korvan taakse.Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelenaharmaana:En ole koko ketjus lukenut mutta onko ehdotettu juoksuisen nartun mukaanottamista etsintöihin? Jos jollakin lähettyvillä sellainen olisi. Haju kantaa pitkälle eikä uros voi sitä vastustaa.
Juu laitetaan, jompikumpi... Me jäätiin tähän sit tosiaan yöks..Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Mä viä vähän aikaa vahtaan täällä... Käske lillasysterin laittaa mulle viestiä ku tulee kotiin, tiiän sit missä mennään
arvelinkin et jäätte sinne koisii... hitto ku pitää mennä huomenna duuniin, olisin muuten jääny avustamaan etsinnöissäAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Juu laitetaan, jompikumpi... Me jäätiin tähän sit tosiaan yöks..Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Mä viä vähän aikaa vahtaan täällä... Käske lillasysterin laittaa mulle viestiä ku tulee kotiin, tiiän sit missä mennään
Hitto ku mietin miten J jaksaa kun suoraan töistä jäi ja yhes vaihees kävi vaan yhen leivän syömässä ja taas aamulla takas töihin...Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:arvelinkin et jäätte sinne koisii... hitto ku pitää mennä huomenna duuniin, olisin muuten jääny avustamaan etsinnöissäAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Juu laitetaan, jompikumpi... Me jäätiin tähän sit tosiaan yöks..Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Mä viä vähän aikaa vahtaan täällä... Käske lillasysterin laittaa mulle viestiä ku tulee kotiin, tiiän sit missä mennään
No se... huoli ajaa sitä nyt etiäpäin...Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Hitto ku mietin miten J jaksaa kun suoraan töistä jäi ja yhes vaihees kävi vaan yhen leivän syömässä ja taas aamulla takas töihin...Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:arvelinkin et jäätte sinne koisii... hitto ku pitää mennä huomenna duuniin, olisin muuten jääny avustamaan etsinnöissäAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Juu laitetaan, jompikumpi... Me jäätiin tähän sit tosiaan yöks..Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:Mä viä vähän aikaa vahtaan täällä... Käske lillasysterin laittaa mulle viestiä ku tulee kotiin, tiiän sit missä mennään
sepä siinä just onki, ku ei oo mitään tuttua... eilen vasta tuli systerille. ei tainnu mukana tulla leluja tai muutakaanAlkuperäinen kirjoittaja surku:Ei kannata päästää sinne sit liikaa ihmisiä häärään,antaa vielä huonommin kiinni.Pitäsi olla jotain tuttua.Vaatetta tai jotain?
Tämä nyt ehkä kuulostaa tyhmältä,mutta veljeni on joutunut parikin kertaa jättämään metsään vaatteitaan,joiden luo koira oli sitten palannut.Kerran talvella ei voinut jättää mitään,niin oli kusassu sinne metsään.Siellähän se koira aamulla makasi kun veli meni sitä katseleen.
hyvä hyvä...Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jyskäkin on tietonen asiasta ja siellä pidetään myös silmät auki...
Mitähän sitä sitten keksis.Jättää sinne nyt kuitenkin jonku paidan tai peiton,ja siihen sitten ruokaa tälle koiralle.Saa vähän hajuja tästä uudesta omistajasta,ja ehkä päästää hänet lähemmäs sitten seuraavalla kerralla kun kohtaavat.Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:sepä siinä just onki, ku ei oo mitään tuttua... eilen vasta tuli systerille. ei tainnu mukana tulla leluja tai muutakaanAlkuperäinen kirjoittaja surku:Ei kannata päästää sinne sit liikaa ihmisiä häärään,antaa vielä huonommin kiinni.Pitäsi olla jotain tuttua.Vaatetta tai jotain?
Tämä nyt ehkä kuulostaa tyhmältä,mutta veljeni on joutunut parikin kertaa jättämään metsään vaatteitaan,joiden luo koira oli sitten palannut.Kerran talvella ei voinut jättää mitään,niin oli kusassu sinne metsään.Siellähän se koira aamulla makasi kun veli meni sitä katseleen.
ei ole mukana etsinnöissä. asuvat n. 50km päässä..Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa kirjautua:En lukenut muuta kuin aloitus viestin, joten kysynkin, onko koiran edellinen omistaja mukana etsinnöissä? Se saattaisi ehkä antaa helpommin kiinni kun tunnistaa tutun äänen ja hajun.
Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:ei ole mukana etsinnöissä. asuvat n. 50km päässä..Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa kirjautua:En lukenut muuta kuin aloitus viestin, joten kysynkin, onko koiran edellinen omistaja mukana etsinnöissä? Se saattaisi ehkä antaa helpommin kiinni kun tunnistaa tutun äänen ja hajun.
Ei olla pahemmin kyselty ku ei tuntunu eilenkään paljon välittävän vaikka soitettiin. nyt pakko mennä nukkuu että oikeasti jaksaa taas huomen.Alkuperäinen kirjoittaja jeees:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:ei ole mukana etsinnöissä. asuvat n. 50km päässä..Alkuperäinen kirjoittaja en jaksa kirjautua:En lukenut muuta kuin aloitus viestin, joten kysynkin, onko koiran edellinen omistaja mukana etsinnöissä? Se saattaisi ehkä antaa helpommin kiinni kun tunnistaa tutun äänen ja hajun.
Tämä olikin tullut viestiä kirjoitellessani. Matkako on hänellä esteenä?
Miten varastat koiran jota ei saa kiinni?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Se on voitu varastaakki ku hortoillu yksinään, näin ikävä kyllä usein käy.