Juu ei ollu ei :/Alkuperäinen kirjoittaja jadal:toivottavasti löytyy!
ei vissiin ollut sama koira joka oli viety lemmikkihotelliin?
Juu ei ollu ei :/Alkuperäinen kirjoittaja jadal:toivottavasti löytyy!
ei vissiin ollut sama koira joka oli viety lemmikkihotelliin?
Voi ei! Antais nyt toinen ittesä kiinni niin pääsis lämpimään. Varmaan tuntuu siskostasi hirveeltä kun toisaalta niin lähellä koiraa mut toisaalta taas eiAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Koiraa ei nyt näy :/
Niinpä :/Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla harmailee:Voi ei! Antais nyt toinen ittesä kiinni niin pääsis lämpimään. Varmaan tuntuu siskostasi hirveeltä kun toisaalta niin lähellä koiraa mut toisaalta taas eiAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Koiraa ei nyt näy :/
Juu... Tässä meidän alueella se on, ainakin vielä jokunen aika sitten oli... Mutta kun tuli pimiää niin kadottivat jäljet...Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Missä päin ne etsii sitä, jyväskylässä?
On niillä mukana jotain koiranmakkaraa ja raksuja...Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla harm:Saiskohan loukutettua ruoan kanssa vai loukutetaanko koiria yleensäkään... Tuli vaan mieleen jos kerta ei kiinni anna. Mun mielestä entisten omistajien olis inhimillistä tulla paikalle ja yrittää saada koira kiinni. Siis jos siitä kumminkin välittää vaikka pois myikin. Ite ainakin menisin. Pitäähän toinen kiinni saada ja pois kylmästä
Niin, siis tarkemmin, asuin aluetta? Voisin vihjata siskolle, on kuitenkin lähdössä iltalenkille koiran kans, et jos on samalla alueella, niin pitää korvat ja silmät auki varalta. Pistä vaikka yv:iä mulle alueesta, jos et halua "julkisesti" sitä kertoaAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Juu... Tässä meidän alueella se on, ainakin vielä jokunen aika sitten oli... Mutta kun tuli pimiää niin kadottivat jäljet...Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Missä päin ne etsii sitä, jyväskylässä?
Kaakkolampi, kangaslampi... kaakonpyrstöstä karkas, ja tällä alueella nähtiin neljän maissa ja yrittivät sitä houkutella mutta ei antanu kiinni, pimeän tullen kadotti näköyhteyden ja jäljet...Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Niin, siis tarkemmin, asuin aluetta? Voisin vihjata siskolle, on kuitenkin lähdössä iltalenkille koiran kans, et jos on samalla alueella, niin pitää korvat ja silmät auki varalta. Pistä vaikka yv:iä mulle alueesta, jos et halua "julkisesti" sitä kertoaAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Juu... Tässä meidän alueella se on, ainakin vielä jokunen aika sitten oli... Mutta kun tuli pimiää niin kadottivat jäljet...Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Missä päin ne etsii sitä, jyväskylässä?
Mäpä infoan siskoa. Toivottavasti pikkunen uskaltautuu antautumaan kiinni, varmasti peloissaan, kun uudessa paikassa yksin. d=)bAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kaakkolampi, kangaslampi... kaakonpyrstöstä karkas, ja tällä alueella nähtiin neljän maissa ja yrittivät sitä houkutella mutta ei antanu kiinni, pimeän tullen kadotti näköyhteyden ja jäljet...Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Niin, siis tarkemmin, asuin aluetta? Voisin vihjata siskolle, on kuitenkin lähdössä iltalenkille koiran kans, et jos on samalla alueella, niin pitää korvat ja silmät auki varalta. Pistä vaikka yv:iä mulle alueesta, jos et halua "julkisesti" sitä kertoaAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Juu... Tässä meidän alueella se on, ainakin vielä jokunen aika sitten oli... Mutta kun tuli pimiää niin kadottivat jäljet...Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Missä päin ne etsii sitä, jyväskylässä?
Ei kai siitä haittaakaan ole. Mä olisin tuossa tilanteessa ikuisesti kiitollinen kaikesta ulkopuolisesta avusta. Kaikki korva-, ja silmäparit ja kuonot on aina plussaa etsintöihin =)Alkuperäinen kirjoittaja palokasta:tarviitteko apua? Mä voisin kans lähtee ettimään. Oman koiran kans lähössä lenkille.
Siellä nyt tosiaan ainakin kaddy on auttamassa ja poppaliina oli myös ainakin yhdessä vaiheessa, en tiedä onko enää... He olivat myös eilenillalla auttamassa... :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Ei kai siitä haittaakaan ole. Mä olisin tuossa tilanteessa ikuisesti kiitollinen kaikesta ulkopuolisesta avusta. Kaikki korva-, ja silmäparit ja kuonot on aina plussaa etsintöihin =)Alkuperäinen kirjoittaja palokasta:tarviitteko apua? Mä voisin kans lähtee ettimään. Oman koiran kans lähössä lenkille.