MoroMoro.
Onpahan vilkastunut tämä elämä täällä!
Ihan ekana täältäkin
SoonFab4:lle valtavat tsempit! Ei sitä oikein voi edes kuvitella, millaiset fiilikset tuossa vaiheessa oikeasti iskee...
Jotenkin oon aatellut, että huoli olisi suuri niin pienistä mukana kulkevista, kuin etenkin kotiporukan pärjäämisestä. Hassu ajatus, koska kyllähän tuossa vaiheessa ne pikkupiipiäiset ovat pääosassa ja kotona hommat lutviutuvat tavalla tai toisella. Naivisti omista lähtökohdistaan ihminen maailmaa katselee, raskaudessani kun kaikki on mennyt hyvin...
Toivotaan KAIKEN menevän parhain päin.
:hug:
Kovasti tervetuloa ja ONNEA :heart: :heart:
uusille tuplaäiteeihimisille, jotka ovat ketjuun liittyneet!
Mononen-79, vai äkäampparia veikkasit. Oottele muutama viikko, alkaa ne ampparit lennellä teilläkin päin. Varo, etteivät pääse pesää tekemään
!
On tää oikeesti välillä aikamoista, olla "viimeisillään olevan mitoissa" 3kk. Puuh.
Ja hei, kyllä tässä vaiheessa hermot napsuu jo yhtäkin pentua kantavilla äideillä!
Niin kyselit niistä suunnitellun section syistä. Mulla on kaksi tuommoista erittäin kypsäksi haudottua tipusta, jotka eivät edes meinanneet alateitse syntyä. Kaksi yksösraskautta siis, 42 viikkoa kummatkin, kaikki häätöyritykset tehty, nolla senttiä lyhenemistä, nolla senttiä avautumista ja lopulta leikkuriin. Tämä historia huomioiden alatiesynnyttäminen evätään synnytyssairaalan toimesta.
En mä ota itseeni julkista arvostelua nousevista sectiotilastoista, kun tiedän, että mun kohdalla vaihtoehtoja ei ole ollut. Ei syytä pahoitella siis
Niin,
neuvolassa tosiaan poikkesin tällä viikolla ja
kaikki ok.
Sf-mitta muhkeat 41cm, kun yksösraskauksissa mulla ollut korkeimmillaan pojasta (syntymäpaino 3,4kg) 34cm. Ensi viikolla polille ja kenties päivämääriä jo lyödään lukkoon. Viimeksi meinasi, että seuraavasta käynnistä enintään neljä viikkoa eteenpäin ja puukkoa tulee. Se ois sitten 38+2 silloin
(
Halinalle78ko tätä mahtoi mietiskellä... meillä siis suunniteltu sectio määritelty tuolla tavoin viikon 31 ultrassa, kun muuta synnytystapavaihtoehtoa ei ole ja raskaus sujunut oikein hyvin.).
Saas nähä. Käyn heittämässä teitä raportilla.
Leikkaus jännittää kyllä jo aikalailla. Ei tunnu suunniteltuun leikkaukseen valmistautuminen mitenkään helpommalta, kuin aiemmissa tapauksissa olleet "hampaat irvessä lenkille leikkauksen välttämiseksi prkl" -fiilikset. Mut äiti tekee, mitä äidin täytyy.
Lambda-hommaa pohtivalle
Häpimamalle ja muutenkin kaksosraskaustietoutta ihmetteleville
vinkkaan nyt ainakin tutustumaan monikkoperheiden yhdistyksen sivuihin, sieltäkin jo saa monenmoista tietoa, esimerkiksi just eri raskaustyypeistä ja paikallisyhdistysten toiminnasta. Suosittelen!
Suomen Monikkoperheet Ry
Mitä parhainta vointia kaikille
toivottaa yökukkuja NurkkaJussiina sekä jumppaavat Aron&Byron 33+6