Juu ei ole mitään ilmastonmuutosta..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, mutta se kenguru oli valkoinen. Kyseessä on sopeutuma pohjoisen ilmastoon niin kuin jääkarhun valkoinen turkkikin. Jos kyseessä olisi ilmaston lämpenemisen aiheuttama kenguruhavainto, ei kenguru tietenkään olisi varautunut jääkauteen valkoisella turkilla, vaan viilettäisi menemään jonkinlaisessa camo-kuvioinnissa.
 

Yhteistyössä