Y
Yksvaan
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viime talvena oli kunmnon talvi pitkästä aikaa ja nyt kunnon kesä. Jos se on ilmastonmuutos niin muuttukoon rauhassa![]()
Ilmastonmuutosta on juuri ne lämpimät, loskaiset talvet.
Tää totisesti on nyt sitä mitä kuuluu =)