Jutteleeko teidän mies seksin jälkeen mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
minusta olis joskus ihana kuulla seksin jälkeen, että olen ihana, tai tunnuitpas kivalta, tai rakastan sua..

Mies vaan painelee aina heti suihkuun. Onkos muilla tällasta?

Monesti mennään yhdessä heti pesulle ja sit tullaan takasin sänkyyn höpöttelemään. Monesti seksin aikana sanoo että tuntuu hyvältä ja näytän hyvältä, hyvät tissit jne. Seksin jälkeen sanoo yleensä aina että tätä pitäis olla useemmin =)

Me tehdään ukon kanssa aina lyhyt verbaalinen yhteenveto tapahtuneesta ja arvostellaan se asteikolla 4-10. Sitten ukko suihkuun ja senjälkeen minä kun mulla menee kauemmin.

No ei me seksin jälkeen yleensä jakseta paljon puhella, kumpikaan meistä...=) Sen sijaan mies tulee aina ihan lähelle, ottaa niin sanotusti kainaloonsa, ja silittelee kasvoja, hiuksia tms. Tuommoseen asentoon yleensä sit nukahdetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ap, voithan sä painella miehen mukana suihkuun, jutustelkaa siellä. =) Sanotko itse noita asioita seksin jälkeen?

No sanon joskus, mutta mies on yleensä ihan hiljaa tai vastaa että "joo". Ei kovin romanttista siis...

Mies suukottelisi ja silittelisi ja halaisi vaikka kuinka kauan seksin jälkeen.

Mutta minä olen se joka painelee hetimiten suihkuun.. en tiedä mikä siinä läheisyydessä alkaa ahistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Ap, voithan sä painella miehen mukana suihkuun, jutustelkaa siellä. =) Sanotko itse noita asioita seksin jälkeen?

No sanon joskus, mutta mies on yleensä ihan hiljaa tai vastaa että "joo". Ei kovin romanttista siis...

No jos toisit ilmi miehelle, että haluaisit jutustella seksin jälkeen?

Ei meilläkään pesulle rynnitä, useinmiten taitaa puuhastelut mennä iltaan ja sit jäädäänkin nukkumaan. Muutamat silitykset ja hyväilyt kertoo, että kiitos ja mukavaa oli :)

Mua ärsyttäis jos mies sanois seksin jälkeen rakastavansa ja muuta lässyn lää... Sellaisia tunnustuksia mieluummin muissa tilanteissa. Kuitenkin kuka vaan mies on hyvin rakastunut saatuaan juuri orgasmin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja svieras:
Pakkohan sen on, kun noin 90% kerroista mä rupeen itkemään :D Joku ihme vika...

Itket kai kuitenkin "hyvällä"? Itsellekin orgasmista tulee joskus itku, se vaan on niin voimakas tunne. Tai sit kyyneleiden sekainen nauru. Kuulostaa ehkä vähän hullulta :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mua ärsyttäis jos mies sanois seksin jälkeen rakastavansa ja muuta lässyn lää... Sellaisia tunnustuksia mieluummin muissa tilanteissa. Kuitenkin kuka vaan mies on hyvin rakastunut saatuaan juuri orgasmin ;)

Niin tähän. Mua ärsyttää kanssa kun mies on kuin joku palvova koiranpentu katseineen.

Yhteistyössä