Jutteleeko teidän mies seksin jälkeen mitään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mua ärsyttäis jos mies sanois seksin jälkeen rakastavansa ja muuta lässyn lää... Sellaisia tunnustuksia mieluummin muissa tilanteissa. Kuitenkin kuka vaan mies on hyvin rakastunut saatuaan juuri orgasmin ;)

Just näin.Ja sen miehen orgasmin kun tuntee ja kuulee niin tietää että ainakin nyt juuri tällä hetkellä se taatusti rakastaa :P

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
JOO, kysyy oliko kympin vai nelosen suoritus :whistle:

No ehkä vähän "kieli poskessa" minäkin tuon kommentin pistin. Vaikka en sinänsä valehdellut, kyllä me joskus otetaan tuo arvostelukin ja suihkujärjestys on aina poikkeuksetta tuo että ukko ensin, minä sitten.

Eli kyllä puhutaan, minä nauran ja kommentoin monesti homman aikanakin. Viimeksi alkoi naurattaa kun tajusin että se on RÄMEMAJAVA!

Vitsi vitsi. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
JOO, kysyy oliko kympin vai nelosen suoritus :whistle:

No ehkä vähän "kieli poskessa" minäkin tuon kommentin pistin. Vaikka en sinänsä valehdellut, kyllä me joskus otetaan tuo arvostelukin ja suihkujärjestys on aina poikkeuksetta tuo että ukko ensin, minä sitten.

Eli kyllä puhutaan, minä nauran ja kommentoin monesti homman aikanakin. Viimeksi alkoi naurattaa kun tajusin että se on RÄMEMAJAVA!

Vitsi vitsi. :laugh:

No menipä tuo rämemajava väärään kohtaan...

Yhteistyössä