seksin aikana kipua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pupu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pupu

Vieras
kyselen että onko muilla samanlaista vaivaa, pelkään että toi on vakavaa. muuten ei tunnu kipua mutta kun olen päällä ja istun ihan suorassa niin vihloo kipeästi sisälle mutta heti kun taivutan itseäni vähän eteenpäin niin kipu lakkaa ja seksin jälkeen ei tunnu mitään kipua. vai olisko vika siinä että harrastetaan liian vahän ku tulee pupuiltua kerran kuukaudessa. meinaan varata itelle aikaa papakokeeseen mutta kyselen vähän että onko jollain muulla samaa vaivaa. ikää multa löytyy 29v

Onkohan miehelläsi liian suuri? Mulla sattuu myös joissakin asennoissa, tosin mulla on yhdyntäkipuja joka kerta seksin jälkeen ja menkkojen aikaan myös (siis vaikkei olisi seksiäkään). Osuu kipeästi joskus tuonne kohdunsuulle, lähinnä takaapäin ja kun olen päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja pupu:
kyllä sillä ihan normi kokoinen on. ja ei mulla ole mitään muuta endon oiretta esim menkka kivut on aika lieviä. vähän aikaa vatsaan koskee

mulla oli myös vähäiset kuukautiskivut, silti endo. mulla oli 1 lapsi silloin kun tuo endo tuli sitten tietoon.
raskaus kuulemma parantaa endometrioosin, en kyllä osaa selittää miten, mutta onneksi sain vielä toisenkin lapsen.
että minulla ei muuta oiretta ollut kuin yhdyntäkipu.

luulisin että saattaa olla ihan normaaliakin. itselläni koskee myös jossain tietyissä asennoissa. mitään ei ole tutkimuksissa koskaan todettu. ei kait se auta kuin vaihtaa asentoa.

Alkuperäinen kirjoittaja papu:
Jos tuo juttu on ilmaantunut nyt vasta hiljattain, niin... olisko ehkä jokin tulehdus? Käväise gynellä. Eikö endokivut ole jo aika helvetillisiä?

No en sanois et helvetillisiä kipuja, aina työntäessä sattui. arvasin ettei ole normaalia.kyllä papat sun muut testit katsottiin silloin, kaikki ok.