Jes! Kaikki menivät tuohon oikeinkirjoitus-ansaan. Sen tarkoitus oli näyttää miten heppoisella pohjalla kritiikki veroihin on, ei yhtään kunnon perustelua itse asiaan liittyen ...juurikin näin.
Tuossa veriprosenttitaulukossa on ilmeisesti joku kunnon tilastevelho ollut asialla, koska faktahan on, että kukaan 40 000 tienaava ei käytännössä Suomessa maksa lähellekään 30% veroa tulostaan. Sovitaan aika ja paikka, niin tuon oman kirjanpidon näytille, niin voidaan tarkastaa asia siitä ...käykö? Ja sähköpaimenkoira, kun tulojani epäilit niin tosiaan, jos sovitaan aika ja paikka, niin katotaan yhdessä miten tulojeni laita on ...jooko?
Sähköpaimenkioiralle lisäksi tiedoksi, että kirjoitustyyli on mitä on, koska sen verran kännissä ...ei pysty kestämään "oonparempaaväkeäpikkuporvarivähänparempaakeskiluokkkaa"-pellejä selvinpäin.

Niin ja joo, en nyt mikään opettaja ammatiltani ole, IT-duuneissa ...eli mä oon se heppu, joka hoitaa sun tietokoneen/kännykän/netin/yms kuntoon kun et itse osaa.
Mutta joo, sitten ihan tosissaan ...vastatkaa joku ihan oikeasti kohta kohdalta noihin aiemmin esittämiini kritiikkeihin! Ja lisäkysymyksenä: mitä te haluatte? Progressiivisen verojärjestelmän alasajo? Köyhälistöluokka suomeen? Peruspalvelujen alasajo?
Ja ihan vakavissaan, oletteko ikinä oikeasti olleet pidempää aikaa maissa, joissa kaikkien hyvinvoinnista ei huolehdita tuloeroja tasaamalla? Jos olette, niin mitäs tykkäsitte? Onko se sitten hyvä järjestelmä?