Tarvitsen muutosta.
Kertokaa pliis ketkä on kokeilleet? Kyllästyikö ruokiin nopeasti? Paljonko laihduitte ja miten pitkään jaksoitte jatkaa?
Hienoa! Onko se ruokaohje joka päivälle sama? Miten sait vaihtelua?Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:Sen neljän viikon jakson noudatin diettiä, enkä siinä ajassa kerinnyt kyllästyä. Lähtöpaino oli 62,5 ja lopussa 54,3. Noin kilo on tullut takaisin dietin jälkeen.
Ruokavalion perusrunko on sama koko 4 viikkoa, mutta saahan siihen vaihtelua, kun vaihelee lounaalle ja päivälliselle kanaa, kalaa ja lihaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hienoa! Onko se ruokaohje joka päivälle sama? Miten sait vaihtelua?Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:Sen neljän viikon jakson noudatin diettiä, enkä siinä ajassa kerinnyt kyllästyä. Lähtöpaino oli 62,5 ja lopussa 54,3. Noin kilo on tullut takaisin dietin jälkeen.
Minkä pituinen olet? Oliko sulla ylipainoa ollenkaan? Liikuitko miten paljon dieetin aikana?Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:Sen neljän viikon jakson noudatin diettiä, enkä siinä ajassa kerinnyt kyllästyä. Lähtöpaino oli 62,5 ja lopussa 54,3. Noin kilo on tullut takaisin dietin jälkeen.
Pituutta 160 cm, eli alussa olin mielestäni hieman liian pyöreä, nyt suht sopiva =) Ensimmäisen kahden viikon aikana olin osittaisessa liikuntakiellossa, joten tein vain rauhallisia kävelylenkkejä. Toiset kaksi viikkoa liikuin sitten ihan normaalisti, reippaat tunnin kävelylenkit koirien kanssa aamuisin, kerran viikossa rasvanpolttojumppa ja kerran viikossa bodypump. Lisäksi muutamana päivänä pyöräilin työmatkat 22km päivässä.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Minkä pituinen olet? Oliko sulla ylipainoa ollenkaan? Liikuitko miten paljon dieetin aikana?Alkuperäinen kirjoittaja soluttautuja:Sen neljän viikon jakson noudatin diettiä, enkä siinä ajassa kerinnyt kyllästyä. Lähtöpaino oli 62,5 ja lopussa 54,3. Noin kilo on tullut takaisin dietin jälkeen.
Oliko sulla sitten ylipainoa?Alkuperäinen kirjoittaja chef:4 viikkoa ja -8,5kg.
Oli ja on edelleen reilut 5 kiloa. Aloitan juttaamisen uudelleen huomenna.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Oliko sulla sitten ylipainoa?Alkuperäinen kirjoittaja chef:4 viikkoa ja -8,5kg.
Mulla on tällä hetkellä BMI 21 mutta haluaisin kuutisen kiloa pois.
Saako tuossa muuten käyttää kahvin kanssa maitojauhetta? Olettaen siis, että kahvia saa juoda kun se on kuitenkin kaloritonta? Miten sitten lightmehut yms?
Kiitos vastauksesta!Alkuperäinen kirjoittaja chef:Oli ja on edelleen reilut 5 kiloa. Aloitan juttaamisen uudelleen huomenna.Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Oliko sulla sitten ylipainoa?Alkuperäinen kirjoittaja chef:4 viikkoa ja -8,5kg.
Mulla on tällä hetkellä BMI 21 mutta haluaisin kuutisen kiloa pois.
Saako tuossa muuten käyttää kahvin kanssa maitojauhetta? Olettaen siis, että kahvia saa juoda kun se on kuitenkin kaloritonta? Miten sitten lightmehut yms?
Maitoa saa ihan vain tilkan käyttää, jotta saa varmasti myös maitojauhetta.
Light-mehut vissiin vähän turvottaa ja pitää yllä makeanhimoa...mutta kohtuullisessa määrin ovat silti sallittuja.
Eikä se välttämättä ole edes kärsimistä Minä tykkäsin niistä pöperöistä ja kun tuloksia tuli silmissä, niin mukavaahan se vaan oli. Mie oon melkoinen karkkisyöppö ollut aina, mutta tuon dietin aikana ei edes makeanhimo vaivannut; liekö johtunut siitä, kun tuli syötyä tasaisin väliajoin. Dietin loputtua kyllä sitten vetäisinkin aikamoiset överit karkilla :xAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Hirveen kivan tuntuinen tuo dieetti kun se on just määrätyn pituinen joten tietää kauanko täytyy vielä kärsiä.
Vau miten hienosti! Mä alotan vasta elokuussa koska nyt on kaikkea härdelliä, enkä voi keskittyä kunnolla. En malta odottaa!!Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:Mulla lähti 8kiloa ja ylipainoo on/oli sellaset 18kg. Olen jatkanut diettiä niin että aamu-, väli- ja iltapalat on tuon dietin ohjeen mukaiset. Näkkileivän olen lisännyt ruokavalioon. Kasviksia menee varmaan kilo päivässä. Yhteensä mulla on paino tippunut 13kiloa. SUosittelen siis juttadietillä aloittamista
Se on hiukan alle 1,5dl, sanoisinko 1,3dlAlkuperäinen kirjoittaja mä:Kertokaa paljonko tuo 45g kaurahiutaleita on deseinä mitattuna? Minulla ei ole noin tarkkaa puntaria....
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Se on hiukan alle 1,5dl, sanoisinko 1,3dlAlkuperäinen kirjoittaja mä:Kertokaa paljonko tuo 45g kaurahiutaleita on deseinä mitattuna? Minulla ei ole noin tarkkaa puntaria....