V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja villis:Ap, kokeilepa Jeesusta! Ei tartte pelätä enää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:No näin "hautaustoimistontätinä" kuolema on ajatuksissa ja tavallaan läsnä koko ajan.
Itse en sitä pelkää, ainoastaan ehkä sitä että lapsille käy jotain - se tuska on varmasti kamalaa.
Muutoin kaikenlainen mystisyys on kyllä karissut vuosien varrella. Toki sitä miettii joskus, että onko sen jälkeen mitään vai ei. Mutta asia ei jää mitenkään vaivaamaan, kai se sitten selviää aikanaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:No näin "hautaustoimistontätinä" kuolema on ajatuksissa ja tavallaan läsnä koko ajan.
Itse en sitä pelkää, ainoastaan ehkä sitä että lapsille käy jotain - se tuska on varmasti kamalaa.
Muutoin kaikenlainen mystisyys on kyllä karissut vuosien varrella. Toki sitä miettii joskus, että onko sen jälkeen mitään vai ei. Mutta asia ei jää mitenkään vaivaamaan, kai se sitten selviää aikanaan =)
voitko kertoa minkälainen työsi on? mitä siis kuuluu hautaustoimiston tehtäviin? vainajien valmistelut?miten? ym.
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:No näin "hautaustoimistontätinä" kuolema on ajatuksissa ja tavallaan läsnä koko ajan.
voitko kertoa minkälainen työsi on? mitä siis kuuluu hautaustoimiston tehtäviin? vainajien valmistelut?miten? ym.
Suurimmaksi osaksi työ on omaisten kanssa asiointia ja toimistohommia.
Osittain hoidan mieheni kanssa myös ne varsinaiset vainajaan kohdistuvat toimet: pukemisen ja kuljetukset.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Jälleensyntymäänkään uskominen ei ole mulle ihan aukoton juttu. En nimittäin haluaisi syntyä ikuisesti uudelleen. Sitä paitsi missä sielut sitten odottaisi aina seuraavaa syntymää? Jossain horroksessa vai tiedostaen ruumiittomuutensa? Vai syntyisikö sitä aina heti kuolemansa jälkeen uudelleen? Lisääntyykö sielut sitä mukaa, kun maailmaan syntyy ihan kokonaan uusia sieluja, vai onko sieluja vain tietty määrä? Äh! Nyt asia ajautui aivan väärille urille.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:No näin "hautaustoimistontätinä" kuolema on ajatuksissa ja tavallaan läsnä koko ajan.
Suurimmaksi osaksi työ on omaisten kanssa asiointia ja toimistohommia.
Osittain hoidan mieheni kanssa myös ne varsinaiset vainajaan kohdistuvat toimet: pukemisen ja kuljetukset.
Oliko se sulle kutsumusammatti?
Meillä oli aivan ihana "hautaustoimistontäti", mielettömän mukava...
Sanoi että on kutsumusammatti, jotkut kauhistelleet miksi nuori ihminen haluaa tuollaista tehdä.
Juteltiinkin kaikenlaista kun poikaa haettiin sairaalasta.
Ekalla käyntikerralla antoi mun valita heti mukaan enkelipatsaan kotiin...
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Mä en voi sille mitään, mutta aina kun tulee puhetta taivaasta ja helvetistä, tulee mieleen South Park ja se miten kuolettavan tylsää porukkaa taivaassa oli. Mielummin menen helvettiin jos se on millään tapaa totuudenmukainen kuvaus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:Pelkään kuolemaa. En halua kuolla, en ainakaan nyt kun elämää on edessä vielä vaikka kuinka paljon. Luulen, että 80-vuotiaana näkemykseni asiaan on jo hieman erilainen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Niin:Uskon pääseväni taivaaseen kuolemani jälkeen, se antaa elämälle turvallisen pohjan kun ei tarvitse pelätä kuolemaa.