Jutellaanko huumeista?

Maailma on täynnä kannabista vuosikymmeniä pössytelleitä, jotka eivät ole ameeboja. Suomessa se on viime vuosiin asti ollut eksoottinen huume, mutta maailmalla sen käyttäminen on sieltä 1960-luvulta lähtien ollut ihan tavallista.
Olisko sulla antaa joitain esimerkkejä fiksuista/skarpeista pössyttelijöistä/perheen isistä joille nämä aineet eivät tuota mitään ongelmia?
 
vierailija
Maailma on täynnä kannabista vuosikymmeniä pössytelleitä, jotka eivät ole ameeboja. Suomessa se on viime vuosiin asti ollut eksoottinen huume, mutta maailmalla sen käyttäminen on sieltä 1960-luvulta lähtien ollut ihan tavallista.
Kyllä sitä Suomessakin oli käytetty iät kaiket, kunnes - 72 äänestettiin tuleeko laiton, no äänet meni tasan ja kolikkoa heittämällä ratkaistiin asia ja vieläkin kärsitään siitä, satunnaisesta arpapelistä..

 
vierailija
Älä!😦
”Myös spykedeelejä”, entä pössyä tms?

Kuinka usein ja kauanko on käyttänyt? Eikös hän ole joku ent. vapaaottelija? Silloin ei ainakaan tainnut vedellä?
Joo, urheilee, metsästää, tekee stand upia, podcastejä, urheilee, käy avannossa, kova ja skarppi jätkä vaikka ikääkin on jonkin verran! Ja käyttää ksntsua ja psykedeelejä julkisesti ja kannustaa tyttäriään urheiluun. Kuuntele sen podcastejä, sillä on hyviä juttuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Nostan vielä tämän!

Katsokaa ja lukekaa. Eihän tämä mitään muuta mielestäni ole kuin sairasta, mahdollistavaa huumeiden käyttäjien kidutusta!!!
Miksi katkoihin ja mt-palveluihin ei panosteta!?

Kaikenmaan kalliisiin huumeasumisyksiköihin/asuntoihin/ihan konkreettisesti käyttäjien huumeisiin, käyttöhuineisiin, huumevälineisiin, oloon ja eloon laitetamme kyllä rahaa+maksamme rikokset joita huumeiden käyttäjät tekevät. Tästä on tehty bisnes!!!!

Eikö voitaisi edes ottaa kokeiluun ns. vapaaehtoinen pakkohoito, jossa allekirjoituksella sairas koukuttunut huumeiden käyttäjä käy hoidon läpi.
Pakkohoidosta ei ole hyötyä ennen kuin se solmu joka traumatisoi henkilön käyttämään on avattu, siihen addiktioon palataan silloin uudestaan.
 
Joo, urheilee, metsästää, tekee stand upia, podcastejä, urheilee, käy avannossa, kova ja skarppi jätkä vaikka ikääkin on jonkin verran! Ja käyttää ksntsua ja psykedeelejä julkisesti ja kannustaa tyttäriään urheiluun. Kuuntele sen podcastejä, sillä on hyviä juttuja.
Olen jonkin verran kuunnellutkin/katsellutkin, mutta eipä niistä silleen käy ilmi, että käykö ihan täysillä.😁
 
Kyllä sitä Suomessakin oli käytetty iät kaiket, kunnes - 72 äänestettiin tuleeko laiton, no äänet meni tasan ja kolikkoa heittämällä ratkaistiin asia ja vieläkin kärsitään siitä, satunnaisesta arpapelistä..

Jotenkin harmittaa että hakukoneella kun yrittää etsiä vaikka maita missä pilven poltto näkyy selvästi väestössä tai kun etsii jotakin haittoja niin sivustot ovat vain ”pilveä puoltavia”
Missä kaikki pössyä vastustavat ovat???😦
Harmi että ihmiset ovat niin höpsöjä, että uskovat mediaan ja hakukoneisiin niin vahvasti, että jotkut mahdollisesti olettavat tämän laissa kielletyn aineen (pössy) olevan sittenkin ihan hyvä juttu, kun ei sitä moni (näkymän mukaan) kritisoi!🤷‍♀️

En kyllä lähtisi näitä huumelakeja muuttamaan ainakaan talouden vuoksi. Lasku voi loppupeleissä olla äärimmäisen karu!
Kanadassa yksi pössyn laillistamista puoltanut argumentti oli se, että pössy haluttiin pitää poissa lasten ulottuvilta ja pimeästä myynnistä. Tässä ei ole kuitenkaan onnistuttu. Laillisesti myydyn kannabiksen ohella kannabista myydään edelleen laittomasti, tosin vähemmän kuin ennen. Osa ihmisistä ostavat mistä halvalla saa/mihin on varaa. Alaikäiset toki ostavat pimeästi mikä on nyt helpompaa koska kuka tahansa täysi-ikäinen voi sitä heille myydä.
 
vierailija
Jotenkin harmittaa että hakukoneella kun yrittää etsiä vaikka maita missä pilven poltto näkyy selvästi väestössä tai kun etsii jotakin haittoja niin sivustot ovat vain ”pilveä puoltavia”
Missä kaikki pössyä vastustavat ovat???😦
Harmi että ihmiset ovat niin höpsöjä, että uskovat mediaan ja hakukoneisiin niin vahvasti, että jotkut mahdollisesti olettavat tämän laissa kielletyn aineen (pössy) olevan sittenkin ihan hyvä juttu, kun ei sitä moni (näkymän mukaan) kritisoi!🤷‍♀️

En kyllä lähtisi näitä huumelakeja muuttamaan ainakaan talouden vuoksi. Lasku voi loppupeleissä olla äärimmäisen karu!
Kanadassa yksi pössyn laillistamista puoltanut argumentti oli se, että pössy haluttiin pitää poissa lasten ulottuvilta ja pimeästä myynnistä. Tässä ei ole kuitenkaan onnistuttu. Laillisesti myydyn kannabiksen ohella kannabista myydään edelleen laittomasti, tosin vähemmän kuin ennen. Osa ihmisistä ostavat mistä halvalla saa/mihin on varaa. Alaikäiset toki ostavat pimeästi mikä on nyt helpompaa koska kuka tahansa täysi-ikäinen voi sitä heille myydä.
Hörhöilysi on välillä raivostuttavaa mutta tässä tapauksessa olen samaa mieltä kanssasi 👍
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija
Ei. Mä tiedän n.10-12 kannabista pössytellyttä, joista on tullut puoliksi ameeboja. He vaan eivät huomaa sitä itse, vaan pitävät itseään ja olotilaansa oikein hyvänä.

Alkoholi on tavallaan "rehellisempi" päihde, siitä näkee kaikkine rähinöineen mitä se on.
Pyh alkoholin vaikutuksessa tapetaan ja hakataan naista ja lapset ja ajetaan pihalle kukka paukuissa halutaan rakastella sitä naista ja välittää lapsista ja ollaan läsnä.
 
Ai nytkö uskot virallista median propagandaa.
En välttämättä mutta lähinnä se, että ei ole hyvä jos asioita lähdetään hypettämään ja soraäänet piilotetaan kuten valitettavasti on tapana.

Olen lukenut lähinnä positiivista kannabiksesta.

Meillä ei mielestäni ole riittäviä resursseja suojella lapsia tältä aineelta jos se laillistetaan.

Olen myös itse tehnyt sellaisia havaintoja että pössyttelijät ovat löysiä/hällä väliä tyyppejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
En välttämättä mutta lähinnä se, että ei ole hyvä jos asioita lähdetään hypettämään ja soraäänet piilotetaan kuten valitettavasti on tapana.

Olen lukenut lähinnä positiivista kannabiksesta. Meillä ei mielestäni ole riittäviä resursseja suojella lapsia tältä aineelta jos se laillistetaan.

Olen myös itse tehnyt sellaisia havaintoja että pössyttelijät ovat löysiä/hällä väliä tyyppejä.
Pyh sä oot kattonu leffoi vaan. Paukuissa treenataan kovaa ja ollaan jedei esim mulla pöydältä kaatui lasi lattialle mut paukuis ennätin kaappaa sen käteeni. Kannabis vilkastuttaa sun aivotoimintaa ja voit väitellä professorien kaa ja et oo kujalla. Kyllä kannabis on se juttu ja alko bad.
 
Pyh alkoholin vaikutuksessa tapetaan ja hakataan naista ja lapset ja ajetaan pihalle kukka paukuissa halutaan rakastella sitä naista ja välittää lapsista ja ollaan läsnä.
Tai sitten ei.

Enkä katsonut seuraavaa leffasta:

”Kannabiksen vaikutuksen alaisena ollut mies raiskasi ja tappoi entisen tyttöystävänsä”

 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Tai sitten ei.

”Kannabiksen vaikutuksen alaisena ollut mies raiskasi ja tappoi entisen tyttöystävänsä”

Lispe?
 
vierailija
Tai sitten ei.

Enkä katsonut seuraavaa leffasta:

”Kannabiksen vaikutuksen alaisena ollut mies raiskasi ja tappoi entisen tyttöystävänsä”

Äh sillä oli mielenterveys ongelmia. Mä ainakin haluun vaan rakastaa paukuissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pyh sä oot kattonu leffoi vaan. Paukuissa treenataan kovaa ja ollaan jedei esim mulla pöydältä kaatui lasi lattialle mut paukuis ennätin kaappaa sen käteeni. Kannabis vilkastuttaa sun aivotoimintaa ja voit väitellä professorien kaa ja et oo kujalla. Kyllä kannabis on se juttu ja alko bad.
”Laaja tutkimus: Kannabis vanhentaa aivoja enemmän kuin alkoholi – paljon polttelevien aivot hidastuvat
Laajassa aineistossa kannabiksen vanhentava vaikutus oli liki kolme vuotta, alkoholi vanhensi vain puolella vuodella.”

 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Ja siis heittelen vastarina ekoja mitkä eteen tulee. En tiedä onko noista mihinkään.😬🤷‍♀️

Näköjään löytyy näitä soraääniäkin oikeilla hakusanoilla.😁
 
vierailija
”Laaja tutkimus: Kannabis vanhentaa aivoja enemmän kuin alkoholi – paljon polttelevien aivot hidastuvat
Laajassa aineistossa kannabiksen vanhentava vaikutus oli liki kolme vuotta, alkoholi vanhensi vain puolella vuodella.”

Huoh etkö tiennyt et kannabis luo rikkoutuneita yhteyksissä muun muuassa päässä. Ja kannabis lisää aivosolui😉 tiesitkö et ne jotka polttaa välillä raskaana ollessaan ni niiden lasten älykkyys nousee 20 prosenttia verrattuna siihen joka ei polta. Lisäksi kännissä mä saatan kiukutella naiselle paukuissa haluun vaan halia ja pussailla😊
 
vierailija
”Laaja tutkimus: Kannabis vanhentaa aivoja enemmän kuin alkoholi – paljon polttelevien aivot hidastuvat
Laajassa aineistossa kannabiksen vanhentava vaikutus oli liki kolme vuotta, alkoholi vanhensi vain puolella vuodella.”

Nii kannabis vanhentaa ja eikös vanhuus tuo älykkyyttä 😁
 
Huumeet on vähän kuin ma-mutus: Suomessa on vaikeaa pelätä kun se ei ole päässyt niskan päälle, vaan eletään sellaisessa uutuudenvärinässä ja kokeilunhalussa.

Kunnollisten ihmisten suurempi osuus kannattelee alussa hulttioita.

Mutta Oregonissa tiedetään, miten käy, jos yhä useampi innostuu.

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Jos pitäis valita alkoholi tai kannabis, niin alkoholi.

Alkoholinkäyttäjän pitää ryypätä kuukausia ja vuosia tukevammin, ennen kuin tulee muistihäiriöitä ja psyyken ongelmia. Suurin osa opiskelijoista on aivan skarppeja vaikka ryyppäävät ikävuosina 19-23 suolet pellolle.
Tunne-elämä heillä normaali, aloitekyky samoin. Ärhäkkyys tallella.

Entäs kannabis: säännöllisempi käyttö tekee aloitekyvyttömäksi möllykäksi, nähty on. Heillä itsellään saattaa olla mukavaa, mutta kehitys on vaarallisempaa.
Niin alko on parempi kun ehtoollisellakin saa viiniä ja Jeesus muutti vedet viiniksi?

Entä jos paljastuisi että hypoteesi Mooseksen palavasta pensaasta on vertaaus dmt:lle, tai kannabikselle, miten se muuttaisi näkemyksiäsi?

Tulee mieleen yksi dokumentti jossa mies käytti psykedeelejä saadakseen yhteyden / etsiäkseen Jumalaa. Oli pahoillaan kun äitinsä paheksui sitä kovin vaikka yritti niiden avulla saavuttaa samaa mitä se äitikin, heillä oli kuitenkin yhteinen päämäärä päästä Jumalan rakkauden luokse mutta metodit eri.
 
vierailija
No vähän samalla tavalla minäkin ajattelen.
Se huumeiden antama olotila saattaa viedä mennessään jos ei sitä elämää enää selvinpäin oikein kestäkään/halua…jos saa helpotusta stressiin/ongelmiin huumeiden kautta.

Miksiköhän ihmisiä ei enemmän opasteta/kannusteta nauttimaan elämästä selvinpäin. Joka puolella tuutataan alkoholia/huumeita jne.
Jollain tapaa tuntuu, että selvä, elämältä maistuva, elämä ei ole enää mikään itsestäänselvyys tai edes tavoiteltava asia.

Oma käsitykseni on, että mitä pidemmälle luonnollisesta, ihmiselle optimaalisesta olotilasta/elosta, ajaudumme, sitä enemmän ongelmia se ihmisille aiheuttaa. Sitten astuu kuvaan mt-ongelmat, päihteet yms.🤷‍♀️
No mitä mieltä olet siitä, että monet eläimetkin, kuten porot ihan tarkoituksella päihdyttävät itseään? Eikö se siinä mielessä ole ihan luonnollista myös ihmisellä?
 

Yhteistyössä