Jutan Superdieetti Go fat Go

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ajattelin tiristää iteltäni 5kg elopainoa pois. Mitat tällä hetkellä 164/58 ja 52-53 olis tarkoitus päästä.

Sain eilen käsiini Go fat Go ohjeet ja heräsi muutama kysymys, jos täällä olisi joku samaa kaavaa noudattanutta.
- Netissä luki tankkauspäivistä? Miten niitä pidetään, kuinka usein ja mitä silloin saa syödä?
- Kuinka monta viikkoa noudatit dieettiä ja millaisia tuloksia sait?
- Alkoiko dieetti tökkimään?
- Voiko annosrytmiä muuttaa ja siirtää esim aamupalan ja lounaan välissä olevan välipalan syödä lounaan ja päivällisen välissä?

Moi, olen tuolla ohjelmalla aloittanut laihdutuksen joskus ja hyvin toimi. En muista kuinka usein tuo tankkauspäivä oli enkä kuinka kauan noudatin ruokavaliota. Kannattaa varmaan käydä kts Fitfarmin sivuilta esim. Liten kesto, ovat saman tyylisiä ruokavalioiltaan, jos en väärin muista. Ruokavalio ei ala tökkimään, riippuen millaista ruokaa on tottunut syömään. toki nykyisissä diettiohjeissa on enemmän vaihtoehtoja rasvojen ja proteiinien lähteiden suhteen.
Viimeksi osallistuin Ffn superdietti Simpleen ja siinä ohjeistuksena että aamupala pitäisi olla " paikallaan" ja päivällinen aina treenin jälkeen, koska silloin HH:t. Toivottavasti nyt oli jotain apua tästä

Nä olin joskus tolla noin kolme kuukautta ja tiputin painoo 28kg. Lähtöpaino oli 108. Että ihan eri tilanne. Tankauspäivän pidin kerran kuussa ja silloin herkuttelin subilla tai jollain roskaruoalla.

Mäkin oon pariin otteeseen tolla ja liikunnalla pudottanut 70kg -> 60kg. Pituutta 170 cm. Välissä useita vuosia, noin 3kk yleensä aina mennyt. Tokalla kertaa tein samalla Porin juoksukoulun ohjelman (löytyy googlella), oli hyvä yhdistelmä.

Mä nyt en sitä ole ihan orjallisesti noudattanut/noudata.. Mutta ekan kuukauden aikana tippu 5 kg. Sitten hidastu painonpudotus, mutta kaikkiaan 10 kg saanu nyt pois neljässä kuukaudessa. Tosiaan en todellakaan oo kirjaimellisesti noudattanu sitä eli enemmänkin ois varmasti voinut tiputtaa.

Yhteistyössä