elämä on
Ootpa sä reppana herkkis... provoihin tartut ja pilaat päiväs siellä!!Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:ei jessus mikä &#(/#&=? säki olet.Alkuperäinen kirjoittaja surullista:ööö, ei ne kotiäidit vie työssäkäyvien hoitopaikkoja!!!!!!!!!!!
Hoitopaikkopja on vaan liian vähän!! ja miks sit menee töihin, voihan nekin lapsensa hoitaa kotona? ja on myös yksityisiä päiväkoteja, myöskin voi kotiin palkata hoitajan jos on töissä ja saa liksaa!!!
yhtähyvin vois todeta, että hoitopaikka pois työssäkäyviltä, maksakoon kotiin hoitajan, jos on pakko niitä lapsia tehdä ja sitte lähtee töihin kun ei oo muuten varaa elää...
Hoitopaikkoja vapautuisi jos subjektiivinen oikeus poistettaisiin. Määrä ei ole valtaisa on on kuitenki. Lapsia on jonossa odottamassa hoitopaikkaa ja paikoista on pulaa. Monelta saattaa jäädä koulupaikka/ duunipaikka välistä jos ei hoitopaikkaa saa tai et se paikka on jossain hevonkankkulan kuusessa, ja matkat on mahdottomat.
Miks menee töihin!? Ei helkkari noin urpoa kysymystä voi täysjärkinen kysyä edes!!!!!! |O Töihin mennään et saa sapuskaa pöytään, laskut maksettua jne..
Vaikka ei mun pitäs edes noin idioottimaiseen kysymykseen edes vastata.
Nyky-yhteiskunta kun on sellanen et kaikki haluaa maksuja palveluistaan :xmas:
eeiiiih.. pakko lopettaa tähän etten mä sano jotain niin rumasti et saan bannia :headwall:
rauhoitu hyvä ihminen, ettet saa hermoromahdusta toisten päiväkotijärjestelyjen takia!
tosiaan tiiän, et kaikki haluu rahaa palveluistaan, niin myös ne kotona olevat maksavat päivähoidosta.
mä teen osa-aikasta työtä, mulla 3 lasta, vanhinmman pk 10 km päässä ja kaks pienempää 4km päässä pph.lla, mut so, olen valmis viemään ja maksamaan jos töissä käyn.
en silti ymmärrä näitä keskusteluja, seuraatteko politiikkaa ollenkaan? jos kaikki kotona olevat ottaisivat lapsensa pois päivähoidosta, niin tästäkin säästettäisiin ja niitä paikkoja taas vähennettäisiin,
et silleeee