Just nyt vois olla mukavampaa kotona...

Siskon juoppohullu mies kun tykkää pilata joulun kaikilta. Ruokapöydässä itketti siskoa ja tyttöä puhumalla siitä viikko sitten ampumastaan koirasta joka oli siskontytön suosikki...siskolle raivosi kun ei muistanut laittaa poropaistia pöytään, kuulemma tahallaan jätti laittamatta. Mulle nakkeli jotain että olen kuin omassa pöydässäni(niin, mehän vaan maksettiin ja kannettiin tänne kaikki ruuat ja siskon kanssa tehtiin, herran ei ole tarvinnut osallistua mihinkään ), tuolla olkkarin puolella ei kukaan viitti olla kun herra makaa sohvalla päissään.
Nyt oli sitten soittanut sukulaisiaan kylään ja me täällä "omassa" huoneessa odotellaan, ei pahemmin viitsi edes mennä kun ei tuo suku englantia puhu ollenkaan, vaikka eipä se suomikaan tunnu onnistuvan, keskenään tuijottavat hiljaa telkkaria. Siskokaan ei kuulemma viitsisi tuolla olla, mutta laittaa tietysti kahvit ja istuu seurana :/

Niiltä osin kun tuo äijä on ollut pois, joulu on ollut todella ihana :heart: Mutta että joku osaakin olla noin ääliö...hirveää raivoamista milloin mistäkin! Pelottaa siskon puolesta kun tuntuu että tuo mies voi raivon vallassa tehdä mitä vaan, niin kuin koirankin ampui sen kummemmin miettimättä voisiko sille etsiä vaikka toisen kodin |O Miten voikin ihmisen viedä viina noin mennessään... :(

Onneksi siskokin on jo laittanut asiat sille mallille että ensi joulu vietetään rauhassa, jos luoja suo. Epäonnistui nyt sitten maailman tärkeimmässä työssään, palvella miestään ja pitää kodin ilmapiiri onnellisena(anoppinsa suusta ) :xmas:
 
toivottavasti siskosi saa voimia ja pääsee eroon niin ukosta kuin anopistakin.

siskolle ja lapsellensa parempi viettää seuraava joulu, mielummin jo seuraava vuodenvaihe kahdestaan.

olen tästä 100% varma

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Hö! Hirvee äijä! Kait te sanotte sille takasin? |O
Mulla on kyllä kielessä pitelemistä :ashamed: Aatonaattona jo räjähdin kun herralla ei mitään muuta hommaa ollut kuin tuoda kuusi, koko päivän oli ollut metässä ja tyhjin käsin tuli takaisin. Me oltiin vielä menossa kaupunkiin ja siinä sitten tuumattiin että käydään ostamassa kuusi samalla niin hirvee raivo ja sillon kyllä annoin mäkin kuulua |O Kuusi oli talossa tunnin kuluttua. Ja siskohan sanoo myös, mutta ei tuolle luomakunnan kuninkaalle paljoa voi sanoa, kaikesta suuttuu ja raivoaa :/
 
Finttu
Voi jestas, mikä mies. Toivottavasti sun sisko tajuaa nostaa kytkintä, ennen ku sen äijä ampuu jonkun muunkin ku koiran.
Mun isä oli holisti, mutta koskaan, siis KOSKAAN se ei pilannut jouluja, vaikka olisi pierussa ollutkin. Ei haastanut silloin riitaa, eikä pullot ollu pöydällä näkyvissä.
:hug: sun siskolle.
 
Oli äijä sitten vieraidensa aikana hörässyt nopeasti kahvin kitaan ja mennyt sitten takas sohvalle röhnöttämään |O Siinä se makaa edelleen, yäk :x
Kiitti kaikille, sisko aikoi viedä eropaperit maanantaina. Sen verran kauan jo tuosta kärsinyt ja yrittänyt vaikka mitä :/
 

Yhteistyössä