Just!! ...Että ottaa päähän miesten tunneälyttömyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Yks mies lähti tosi aikaisin facechatista nukkumaan ja laitoin sille perään tekstiviestin, että en suuttunut vaikka lähdit noin aikaisin nukkumaan...että mulla on ollut vaan huono ja paska päivä kaiken kaikkiaan ja siks saatoin vaikuttaa sille tylyltä chatissa. Sit sanoin vielä, että oon tosi ilonen viime viikonlopusta kun meillä synkkas niin hyvin ja toivotin sille kauniita unia. Heti tuli tältä mieheltä vastaus: Jep.Hyvät yöt!
Itku kuristi kurkkua kun tota luin...ei mitään myötätuntoa mun paskaa päivää kohtaan eikä mitään parempia hyvän yön toivotuksia...pelkkä kuittaus vaan :´( onhan se tietty parempi kuin ei mitään.

[QUOTE="vieras";25725736]vaikuttaa siltä, ettei mies ole kiinnostunut.[/QUOTE]

:( mut miks ois kyse tästä...kuitenkin meillä synkkas niin hyvin...ollaan sovittu, että tavataan uudestaan jne...ja eilen se sanoi, että tykkää musta :)

Olet luultavasti niitä naisia jotka ei ymmärrä milloin viestittely tai keskustelu loppuu. Voit ottaa sen vihjeenä, että nyt oli aika mennä nukkumaan, sinä olisit varmaan jauhanut tohon 4.00 asti.

No jos se mies on nyt vaan niin saakelin väsynyt ettei jaksa sen enempää voivotella tai kysellä sun paskasta päivästä? Siis yleensä ottaen joo, miehet on useinmiten tunneälyttömiä, mut jos taas nainen vääntää itkua jo tollasesta niin se on mun mielestä jo vähän överitunteellinen.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Olet luultavasti niitä naisia jotka ei ymmärrä milloin viestittely tai keskustelu loppuu. Voit ottaa sen vihjeenä, että nyt oli aika mennä nukkumaan, sinä olisit varmaan jauhanut tohon 4.00 asti.

No en tod. olisi...mulla jäi vaan paha fiilis siitä keskustelusta..että olin ollut sille liian tyly :( niin siks laitoin viestin perään...olisin odottanut vain yhtä viestiä takas...ihanaisia hyvän yön toivotuksia...ONKO SEKIN LIIKAA PYYDETTY??? anteeksi mutta nyt hajottaa

No jos se mies on nyt vaan niin saakelin väsynyt ettei jaksa sen enempää voivotella tai kysellä sun paskasta päivästä? Siis yleensä ottaen joo, miehet on useinmiten tunneälyttömiä, mut jos taas nainen vääntää itkua jo tollasesta niin se on mun mielestä jo vähän överitunteellinen.

mäkin toivon, et se olis vaan väsynyt...pitää ottaa huomenna tää asia puheeksi sen kanssa ihan puhelinkeskustelussa.

No en tod. olisi...mulla jäi vaan paha fiilis siitä keskustelusta..että olin ollut sille liian tyly :( niin siks laitoin viestin perään...olisin odottanut vain yhtä viestiä takas...ihanaisia hyvän yön toivotuksia...ONKO SEKIN LIIKAA PYYDETTY??? anteeksi mutta nyt hajottaa

Olethan sinä ihanan hönö tyyppi ei siinä mitään :) Ehkäpä kannattaa tuo vauhkoaminen turhista asioista jättää pikkuisen vähemmälle, pientä draamakuningatteren vikaakin löytyy :D

yhtä viestiä takas...ihanaisia hyvän yön toivotuksia...ONKO SEKIN LIIKAA PYYDETTY??? anteeksi mutta nyt hajottaa

Omasta kokemuksesta niitä ihanaisia hyvän yön toivotuksia on turha odottaa, oltiin sitten tapailuasteella, seurusteluasteella tai jo naimisissa viidettä vuotta. Jos taas mies lähettelis jotain pusipusi-viestejä niin se ois vähintäänkin epäilyttävää.

Yhteistyössä