V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27583772:Olen totaalisuvaitsematon.
Juu ja kaiken muun pahan lisäksi olet äärivasemmistoliittolainen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27583772:Olen totaalisuvaitsematon.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27583846:Onneksi sinä olet supersuvaitsevainen äärioikeistopersu. Maailma on tasapainossa. =)
Meillä on teknologia jolla lehmät saadaan lentämään, monin eri tavoin. Suuri osa noista tavoista on epäeettisiä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27583909:No voi.
Tässä sinulle mielenpiristystä oikealta:
[video=youtube;vT_7y8EDvJ4]http://www.youtube.com/watch?v=vT_7y8EDvJ4[/video]
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27583909:No voi.
Tässä sinulle mielenpiristystä oikealta:
[video=youtube;vT_7y8EDvJ4]http://www.youtube.com/watch?v=vT_7y8EDvJ4[/video]
olipa hilleri pahalla tuulella
Rikollisten muokkaus lääketieteellisen keinoin katsotaan monissa kohdissa epäeettiseksi, vaikka se ratkaisisi monta ongelmaa.
Kuka määrittelee rikollisen? Tuo on melko fasistinen ajatus.
Kuka määrittelee lait? Siinä on sinulle vastaus kysynykseesi. Mitä fasistista on hoitaa mielenterveysongelmia?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27584045:Jos nyt asiallisesti yhden viestin kirjoitan, niin minua hiertää tässä osin pelkästään aloitteen tekijä ja motiivit joita epäilen (myönnän siis etten todellakaan suhtaudu asiaan enkä henkilöön neutraalisti): epäilen, että tällaisen melko viattoman oloisen aloitteen hyväksymisen myötä Halla-aho näppäryyksissään avaa padon sille, että vähitellen täältä karkotetaan sillä ja tällä syyllä niitä ja näitä "vääränlaisia" ihmisiä.
Odotamme vain millaisin määritelmin "vääränlaisia" aletaan jatkossa määritellä.
Datan idea laittaa esim. pedofiilit elämään loppuelämänsä virtuaalisesti joillain aivojen kytkemisellä verkkoon (keho pidettäisiin elossa nenämahaletkulla tms.?) on mielestäni sekä yhteiskunnan turvallisuuden että parantumattomien pedofiilien elämänlaadun kannalta hyvä idea.
Saisivat täysin rajoitetussa virtuaalimaailmassa toteuttaa mielihalujaan kenenkään kärsimättä (siis siten että virtuaalimaailmassa esim. pedofiili näkisi toisen pedofiilin tai pelkän botin "kohteenaan"). Sellainen suuri humanisti tuo Data.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27584045:Jos nyt asiallisesti yhden viestin kirjoitan, niin minua hiertää tässä osin pelkästään aloitteen tekijä ja motiivit joita epäilen (myönnän siis etten todellakaan suhtaudu asiaan enkä henkilöön neutraalisti): epäilen, että tällaisen melko viattoman oloisen aloitteen hyväksymisen myötä Halla-aho näppäryyksissään avaa padon sille, että vähitellen täältä karkotetaan sillä ja tällä syyllä niitä ja näitä "vääränlaisia" ihmisiä.
Odotamme vain millaisin määritelmin "vääränlaisia" aletaan jatkossa määritellä.