Jupiter ja Venus

2 kirkkainta planeettamme olisi huomenna nakyvilla , jos vaan keli olisi suotuisa. Taytyypa tiirailla taivaalle.

Mun taytyy kehua viela viime viikolla oli lasten koulussa Ursan planetario ja Ursasta mies mukana selittamassa. Planetario jai viela iltajuhliimme vanhempia seka muuta perhetta varten. Tosi hieno juttu oli, ja paljon opittiin uusia asioita , kuten uusia tahtikuvioita jne...

 
vierailija
2 kirkkainta planeettamme olisi huomenna nakyvilla , jos vaan keli olisi suotuisa. Taytyypa tiirailla taivaalle.

Mun taytyy kehua viela viime viikolla oli lasten koulussa Ursan planetario ja Ursasta mies mukana selittamassa. Planetario jai viela iltajuhliimme vanhempia seka muuta perhetta varten. Tosi hieno juttu oli, ja paljon opittiin uusia asioita , kuten uusia tahtikuvioita jne...
Nyt käy kateeksi
 
vierailija
Teippasin ikkunaan kinkkupussimuovia ja piirsin siihen permanent-tussilla puut, jotka näkyy.
Aina kun näkyy se Jupiter, merkkaan lapulle kellonajan ja pisteellä planeetan paikka siihen.
Eilen sattui samaan aikaan täysikuu melkein vastapäiselle suunnalle ja sen kirkkaus hälveni vähäksi aikaa.
jupiter näkyi siinä Ekliptikalla joulukuusta saakka ja nyt painui metsän taa luoteeseen
 
vierailija
2 kirkkainta planeettamme olisi huomenna nakyvilla , jos vaan keli olisi suotuisa. Taytyypa tiirailla taivaalle.

Mun taytyy kehua viela viime viikolla oli lasten koulussa Ursan planetario ja Ursasta mies mukana selittamassa. Planetario jai viela iltajuhliimme vanhempia seka muuta perhetta varten. Tosi hieno juttu oli, ja paljon opittiin uusia asioita , kuten uusia tahtikuvioita jne...
Wau !
 

Yhteistyössä