Luojan kiitos on ex ...
Mutta minkähän takia se ihan tieten tahtoen edelleen loukkaa mua? Ensinnäkin, pojalla oli viimme viikolla koulussa joulujuhla ja oli ns. isäviikko eli poika isällään. Minä sit innoissani meen sinne juhlaan (aina ihana nähä ku pojan luokka esiintyy). En siinä sen enmpää ihmetelly ku en poikaa sieltä esityksestä silmiini saannu. Juhlan jälkeen sit pojan kaveri kysy että oliko poikani siellä ollenkaan, kun oli päivällä jäänyt sormi oven väliin. En sitä asiaan sit sen enempää juurikaan aatellu, mutta eilen sit ku hain pojan isältään nii kotimatkalla si tkysyin että oliko ollu juhlassa, vastaus oli että ei. Olivat käyneet sormea lääkärillä näyttämässä, mutta ei olis mitenkään päin estäny poikaa esiintymästä juhlassa. Laitoin sit ielen ex:lle viestiä että mix ei oollu mulle informoinut asiaa, ja muutenkin ku sieltä päästä esim kouluasiat ei kule mun korviin vasta kun viikkojen jälkeen. Vastaus oli tälläinen: "Ei tässä kukaan ole kuollu,eikä se sun elämää olis mitenkään muuttanu"...
Siis mitä V....a. Typerältähän se tuntu istua siellä juhlassa, ku ei oma jälkikasvu ees esiintyny. Kuullostaa varmaan todella pieneltä murheelta, mutta mulle tärkeetä. No, laitoin sit sille takasin että samaa paskaa edelleen näköjään jauhaa, että olisko sit parempi et otan saman asenteen ku se, että pidetään kaikki asiat visusti itellään. Ja siihen oli vastaus näin: "No sithän pojalla rupee meneen paremmin jos kaiken teet kuten minä". Ja edellee että mitä V....a! Nyt se JOUTUU olemaan pojan kanssa joka toinen viikko, mutta yhdessä olon aikana otti hatkat aina ku ei asiat menny niinku se halus... Nii ja si vielä yx juputuksen aihe =) , tossa alkusyksystä pojalla oli pientä kränää koulussa luokkakaverinsa kanssa (tämä sattui taas isä viikolla), joutuvat sit rehrorin puhutteluun. Meni viestiä isälle, että ottaa ja soittaa rehtorille. Kysyin sitten asiaa, että oliko soittanu. Vastaus oli taas sen mukainen, eikö se ole opettajien asia soittaa vanhemmille jos jotain on sattunut, että ei hänellä ole aikaa soitella, no juu kyllä on, mutta kun tämä älypää ei vastaa puhelimeen. Tuskin niillä opettajillakaan on aikaa saada yhtä kiinni. Minä sitten sain puhelun rehtorilta pari viikkoa sen jälkeen ja siinä sit ihmetteli mix ei kukaan soittanut.... No selitä siinä sitten, että tieto ei kulkenut mulle asti. sovittiin sitten että jatkossa kaikki tieto mulle s.postilla tai puhelimella, koska isään ei voi luottaa että kertoo mulle mitä millonkin on tapahtunut.
Olipas kiva purkautua! Kiitos
Mutta minkähän takia se ihan tieten tahtoen edelleen loukkaa mua? Ensinnäkin, pojalla oli viimme viikolla koulussa joulujuhla ja oli ns. isäviikko eli poika isällään. Minä sit innoissani meen sinne juhlaan (aina ihana nähä ku pojan luokka esiintyy). En siinä sen enmpää ihmetelly ku en poikaa sieltä esityksestä silmiini saannu. Juhlan jälkeen sit pojan kaveri kysy että oliko poikani siellä ollenkaan, kun oli päivällä jäänyt sormi oven väliin. En sitä asiaan sit sen enempää juurikaan aatellu, mutta eilen sit ku hain pojan isältään nii kotimatkalla si tkysyin että oliko ollu juhlassa, vastaus oli että ei. Olivat käyneet sormea lääkärillä näyttämässä, mutta ei olis mitenkään päin estäny poikaa esiintymästä juhlassa. Laitoin sit ielen ex:lle viestiä että mix ei oollu mulle informoinut asiaa, ja muutenkin ku sieltä päästä esim kouluasiat ei kule mun korviin vasta kun viikkojen jälkeen. Vastaus oli tälläinen: "Ei tässä kukaan ole kuollu,eikä se sun elämää olis mitenkään muuttanu"...
Olipas kiva purkautua! Kiitos