Taitaa olla miehellä perjaatteena ekaks aina velhdella mulle :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettymys :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pettymys :(

Vieras
Kaverin fb sivulta huomasin että oli tykännyt jostain mun miehen kirjoituksesta joka oli kirjoitettu sillon kun olin juhlimassa ja uteliaisuuttani meninkin sit kattomaan että mitäs mies on kirjotellu niin julkaisua ei löytynyt.
Kysyin sitten tältä kaverilta mitä se oli silloin kirjoittanut, ei muista ja ymmärrän sen. Sit asian ytimeen: kysyin mieheltä vitsillä että mitäs pahaa oot musta facebookkiin kirjotellu ku on poistaa pitäny ja vastaus oli: en mitään kuin? ja mä laioin sit et no ootko poistanu sielt mitään ja jos niin miks (testasin samalla valehteleeko ja rukoilin että ei mutta. "en ole koskaan poistanut sieltä mitään" oli vastaus...
Miks mun mies valehtee!?

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Miks sä kyttäät sun miestäsi tuolla lailla? Se facebook sekoilee välillä omiaan joten unohda juttu ja jatka elämääs. tai kohta olet ilman miestä...

Siis miehen profiilia ei saa koskaan käydä katsomassa vai? :O

Hanki uusi mies ja elämä ilman fb:tä. (vaatimus myös uudelta mieheltä...siis ettei ole fb:ssä) Ei tartte jauhaa turhia asioita siellä mokomassa palvelussa joka on tuhonnut jo suhteen jos toisenkin kun mitää häpyä ei ole

Onko jostain muustakin asiasta valehdellut sitten? Kun oletuksena on että aina valehtelee. Eikö muka voi olla että olisi unohtanut että on poistanut jotain sieltä?

Mä olen tietoisesti tehnyt päätöksen että mulle ei profiilia ikinä fb:hen ,tai muihin vastaaviin, tule. Näyttää päivä päivältä enemmän siltä että on hyvä ratkaisu. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Blue:
Onko jostain muustakin asiasta valehdellut sitten? Kun oletuksena on että aina valehtelee. Eikö muka voi olla että olisi unohtanut että on poistanut jotain sieltä?

Mä olen tietoisesti tehnyt päätöksen että mulle ei profiilia ikinä fb:hen ,tai muihin vastaaviin, tule. Näyttää päivä päivältä enemmän siltä että on hyvä ratkaisu. :whistle:

Ei oo eka eikä kymmenes kerta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ok. No, mut minkä takia sun täytyy saada tietää mitä hän on kirjoittanut sinne? Teillä siis taitaa olla enemmänkin ongelmia, muuten tästä ei olisi noussut niin isoa juttua, vai?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ok. No, mut minkä takia sun täytyy saada tietää mitä hän on kirjoittanut sinne? Teillä siis taitaa olla enemmänkin ongelmia, muuten tästä ei olisi noussut niin isoa juttua, vai?

No nyt se on jo ihan siitä kiinni kun ei kerran ole muka koskaan poistanut sitä ja kyllä meillä luottamus pulakin on

Yhteistyössä