Juonipaljastuksia Housesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Housesta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kyllä muistasin ettei se selvinnyt oikein kunnolla ollenkaan. Kyllä se mun mielestä oli tappanut ittensä. Itelläkin kyllä jonkun aikaa kun oon tuota kautta katsonut.

Mun muistiin ei kyllä tosiaan ole aina luottamista, mutta noin mä sen muistan. Tappajaa ei kyllä selvinnyt, eli vähän hämärä se juttu kokonaisuudessaan kyllä oli. Mutta mullakin on jo muutamia viikkoja kun tuon kattoin, että en mene takuuuseen :D

Hömm, mites se nyt alkoikaan. Eiköhän google osais tarkasti sanoa, ite tuumaisin että talvella (muistikuva) :D
Ois kiva tietää, että miten ne oikein kirjoittavat seuraavat käsikset, koska loppui todella yllättävästi..
Normi ihmisellä ois aika kusiset paikat

Kyse on viidennestä kaudesta, joka sai päätöksen viime viikolla Suomessa. Housen 4 tuotantokauden jaksot alkavat mtv3:lla uusintana tällä viikolla.

Canal + esitti kautta 7 kesäkuussa, joka oli kyllä kans oikeen makiaa mahan täydeltä ;)

Kyse on viidennestä kaudesta, joka sai päätöksen viime viikolla Suomessa. Housen 4 tuotantokauden jaksot alkavat mtv3:lla uusintana tällä viikolla.

Canal + esitti kautta 7 kesäkuussa, joka oli kyllä kans oikeen makiaa mahan täydeltä ;)
Tää jakso tulee just nyt TV5:lta. Kausi 5 jakso 20.
House just sanoi, että murhaaja ei tietenkään lavastaisi sitä itsemurhaksi, koska se olisi epäeettistä.