Juomisesta ja polttamisesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tarina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tarina"

Vieras
Minua kiinnostaa, miksi ihminen joka ei polta "normaalisti", polttaa kuitenkin silloin kun juo? Mikä siin on että alkaa tupakka maistua kun vähän ottaa kuppia...

En mä tiedä mistä se johtuu. Itse olen lopettanut polttamisen n. 3 vuotta sitten, ja selvinpäin ei tee oikeastaan koskaan edes mieli poltaa.
Mutta sitte kun juo, niin se vaan jotenkin "kuuluu asiaan". En polta, jos vaikkapa juon kotona vähän viiniä, mutta sitten kun lähden baariin, niin poltan.

Tottumiskysymys. Ei kai kenelläkään ensimmäisillä kerroilla tupakkaa yhtäkkiä alakaan tekemään mieli, johtuu siitä että joskus on ottanut tavakseen polttaa päissään.

Silloin kun lopettaa tupakoinnin ihmisillä on erilaisia "pahimpia hetkiä". Joillekin se on aamutupakka, toiselle se hetki ruuan jälkeen.

Minä sain jonkun ällötyksen kaljanjuontiin mooonta vuotta sitten. Ei tullut vuosiin juotua. Tupakoinnin lopetin viitisen vuotta sitten kun aloin tyttöä odottamaan. Eikä ole tehnyt mieli, kerran olen tainnut maistaa jonain kosteana iltana kolme vuotta sitten tjsp. Nyt viime pikkujouluissa maistoin kaljaa pitkästä aikaa ja saman tien sieltä jostain aivojen syövereistä tuli se mielliyhtymä: "tupakalle". No enpä mennyt mutta sai sitä hetken taas syrjäyttää tuotakin tyhmää mielihalua.

[QUOTE="tarina";25818303]Minua kiinnostaa, miksi ihminen joka ei polta "normaalisti", polttaa kuitenkin silloin kun juo? Mikä siin on että alkaa tupakka maistua kun vähän ottaa kuppia...[/QUOTE]

No miksi se on sulle joku ihmetyksen aihe? Molemmat on ns. nautintoaineita, jos on tottunut joskus polttamaan niin alkoholin kanssa se maistuu erittäin hyvältä.

Yhteistyössä