Pelkään että olen raskaana, vaikka mahdollisuudet siihen ovatkin ihan minimaaliset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi pyhä jysäys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi pyhä jysäys

Vieras
Syön siis pillereitä, ja jokaisen olen tässäkin kierrossa ottanut normaalisti. Menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä, nyt kuitenkin 3 aamuna mulla ollut ihan järkyttävä olo, kahvi ei maistu tuntuu että tulee ylös, tupakka ei maistu ja rinnat todella arat.

Ja kahvia juon yleensä päivässä 3-7 kuppia, eli todella paljon. Nyt en saa edes puolta kuppia alas.

Nyt vaan toivotaan että tää on jotain muuta! Miehelle en vielä ole mitään edes viitsinyt sanoa.. Mutta tuskin ne oireet edes näin aikaisin alkavat?!

Mulla ei kyllä täläiset ole alkavien menkkojen oireet olleet koskaan, yleensä vaan ruokahalu lisääntyy ja tissit turpoaa mutta ei ole kipeät missään nimessä.

solmussa: Mulla myös Yasminit, ja tosiaan näitä olen nyt 4kk syönyt, mutta tässä kierrossa ollaan ekaa kertaa vasta sekstailtu. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mieevaaa:
eikö se pahoinvointi ala vasta joskus rv 8? Eli sun tilanteessa 5vk päästä.. jos se on vaan joku tauti..

No sinänsähän tuo pahoinvointi on todella yksilöllistä, joillain se on koko alkuraskauden joillain taas ei ollenkaan esiinny missään vaiheessa. Itselläni ei esim. esikoista odottaessa ollut minkäänlaista pahoinvointia kun taas kakkosesta alkoi jo ennen ku menkat edes olivat myöhässä.

Ap: Odottele rauhassa menkkojen alkua, mutta älä nyt stressaa siitä koska muuten saattavat sen takia olla myöhässä.

Yhteistyössä