Santtu
Alkuperäinen kirjoittaja Bohemia:Myös Tammistosta Bauhausin vierestä löytyy uusi Lastentarviikkeen myymälä. Paljon isompi kuin Itiksessä.Alkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:Minkä laista syötävää sieltä sais ?Alkuperäinen kirjoittaja Bohemia:No mua ei sais itikseen joulunaluslauantaina villit hevosetkaan ja mä olen sentäs "ammattishoppaaja"
Jumbo on paljon tilavampi ja selkeämpi. Liikenne toimii paremmin. Ruokapaikat joo, ei kehumista. Paras taitaa olla se uuden puolen Robert's coffee.
Mie ite tykkään paikkana ( just tuon tilavuuden takia ) Jumbosta mut sit katselin että itäkeskuksessa ois paremman ruokailu mahdollisuudet, lastentarvikeliike jne.
Että kun pitää tällästäki asiaa ruveta pähkäämään
No sielähän on vain sellaista pientä purtavaa niinkuin kahvilassa yleensä. Mut toi Fonda del Sol, mitä noi muut suositteli on varmaan oikein buono jos haluaa syödä oikeaa ruokaa. Itse suosin kahvia
Mut jos se on lastentarvikeliikkeestä kiinni niin vähän matkaa länteen kehää niin sieltähän löytyy iso lastentarvike ja vauvatalo johanna ja olikohan siinä johannan naapurissa vielä joku toinenkin vielä tänäpänä...