Joo noita ikävä kyllä riittää. Ja ratin takana yleensä nuorimies ja takapenkki täynnä kavereita. Keväällä meinas mulle käydä huonosti kun lähdin toisen auton perässä ohittamaan rekkoja ohituskaistalle. Toinen siirtyi takaisin kaistalle ja hiljensi reippaasti (vaikka ohituskaistallakaan ei ylinopeutta ajettu), päätin sitten samalla ohittaa sen, niin ei päästänytkään kaistalle! Otti äkkiä välin kiinni, jarrutin ja yritin päästä taakse, niin sekin jarrutti. Ei muuta kuin itsellä talla pohjaan ja just ja just ehdin puikahtamaan kahden rekan välistä kun ohituskaista loppui.
Toinen oli teinivaunu just Lahden seudulla (huomasin auton ekan kerran jossain Kuortin ABC:n jälkeen kun olin eteläänpäin tulossa. Se teki jokaiselle takanatulevalle samaa, hidasti ihan törkeästi ja jos joku yritti ohi, niin eikun kaasua vaan. Harmi, että pojilla oli kuitenkin aika tehoton hoppa, jokainen jolle ne teki kiusaa, meni reilusti ohi kun tie muuttui nelikaistaiseksi. Itse ajan työajoa, jolloin ei hurjastella

. Yleensä laitan vakkarin päälle ja siinä ajetaan, navi näyttää todellisen nopeuden. Se yritti mulle samaa, että hidastaa mutta mitäs siinä, vaihdoin kaistaa ja sitten tämä lähtee minkä pääsee. Vaihdoin takaisin omalle kaistalle kun taas tuli tilaa. Se yritti tota samaa muutaman kerrankin kunnes totesi, että mun hermot kyllä pitää, kisaa ei ole tulossa.