Jumalauta mitä hulluja liikenteessä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riivinrauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paljon kun ajan työmatkoilla tollasten k*sipäisten kakaroitten keskellä, täytyy sanoo, et ainoo toimiva reaktio tollaseen on pysähtyy tien reunaan ja antaa pentujen mennä menojaan. Siinä saattaa olla hengenlähtö lähellä joku kaunis päivä, kun yrittää ohittaa noita tyyppejä. Eli aina tollasen ohituksen jälkeen, kun joku alkaa matelemaan edessäs, pysähdy, äläkä yritä ohittaa. Nää idiootit ei välitä omasta eikä toisen hengestä. Niillä on vaan niin sa*tanan kivaa. :(

No tota sit ne olis varmaan ottanu uudet "uhrit" seuraavista.

No me sit otettiin poliisiin yhteys jotta saataisiin nää pällit pois liikenteestä, ja lopuksi siis hidastin juuri siksi että ne sais mut taas kiinni ja näin ollen ne sattui poistumaan tieltä juurikin ennen poliisien kyttäys paikkaa, ja pystyimme poliisille tästäkin ilmoittamaan.
Kaikkemme siis tehtiin että nää kusipäät saataisiin pois liikenteestä.

Jeps... aamulla osittelin ja se poliisi joka nyt oli siellä päivystämässä niin ei saanu tapauksen tietoja koneelta auki kun oli niin ruuhkaista kuulemma.
Tarkoitus olis koittaa taas soittaa sinne nyt iltapäivällä.
Mut kun mä sanoin etttä mä todellakin toivon että tää tyyppi sais tästä rangaistusta niin käski tekeen rikosilmoituksen netissä niin että se ainakin tutkittais.

Joo noita ikävä kyllä riittää. Ja ratin takana yleensä nuorimies ja takapenkki täynnä kavereita. Keväällä meinas mulle käydä huonosti kun lähdin toisen auton perässä ohittamaan rekkoja ohituskaistalle. Toinen siirtyi takaisin kaistalle ja hiljensi reippaasti (vaikka ohituskaistallakaan ei ylinopeutta ajettu), päätin sitten samalla ohittaa sen, niin ei päästänytkään kaistalle! Otti äkkiä välin kiinni, jarrutin ja yritin päästä taakse, niin sekin jarrutti. Ei muuta kuin itsellä talla pohjaan ja just ja just ehdin puikahtamaan kahden rekan välistä kun ohituskaista loppui.

Toinen oli teinivaunu just Lahden seudulla (huomasin auton ekan kerran jossain Kuortin ABC:n jälkeen kun olin eteläänpäin tulossa. Se teki jokaiselle takanatulevalle samaa, hidasti ihan törkeästi ja jos joku yritti ohi, niin eikun kaasua vaan. Harmi, että pojilla oli kuitenkin aika tehoton hoppa, jokainen jolle ne teki kiusaa, meni reilusti ohi kun tie muuttui nelikaistaiseksi. Itse ajan työajoa, jolloin ei hurjastella ;). Yleensä laitan vakkarin päälle ja siinä ajetaan, navi näyttää todellisen nopeuden. Se yritti mulle samaa, että hidastaa mutta mitäs siinä, vaihdoin kaistaa ja sitten tämä lähtee minkä pääsee. Vaihdoin takaisin omalle kaistalle kun taas tuli tilaa. Se yritti tota samaa muutaman kerrankin kunnes totesi, että mun hermot kyllä pitää, kisaa ei ole tulossa.

No mä en enään kerinny soittaan iltapäivällä, eikä mies sit muistanu vaik mä sen sille sit nakitin kun töihin lähin.
Mut huomenna uusiks luuri käteen ja soittoa lahteen.

Mut kävin kyllä netissä tekeen sen rikosilmoituksen.

Yhteistyössä